نمایشگاه تک عکس‌های کامران عدل عصر جمعه ۳۰ بهمن ۸۸ در گالری شیرین افتتاح خواهد شد.
در این نمایشگاه برای اولین بار در ایران عکس‌ها با تیتراژ بالا و قیمت پایین عرضه می شود. کامران عدل با ۲۰ عکس که هر یک از آنها در تیتراژ ۲۰ نسخه به فروش گذاشته می‌شود در این نمایشگاه حضور دارد. خریداران می‌توانند هر عکس را در سایزهای انتخابی ۶۰×۴۰، ۷۰×۵۰، ۹۰×۶۰، ۷۰×۱۰۰ سفارش دهند که قیمت هرعکس به ترتیب سایز ۷۵ هزارتومان، ۹۰ هزار تومان، ۱۱۰ هزارتومان و ۱۴۰ هزار تومان است.
عکس‌های این نمایشگاه متعلق به سال‌های ۲۰۰۵ به بعد هستند و برای نخستین بار در نمایشگاهی عرضه می‌شوند. این عکس‌ها ماحصل سفرهای داخلی و خارجی عدل است.
کامران عدل درباره عکس‌هایی که در نمایشگاه ارایه شده است گفت، همگی تک عکس هستند، آنها را از بهترین عکس‌هایم می‌دانم و فکر می‌کنم هرکس که پا نمایشگاه بگذارد یک نمایشگاه زنده و پرانرژی را می‌بیند خاصیتی که در  مجموعه عکس‌ نیست.
کامران عدل در نمایشگاه ماه پیش خود در فرهنگسرای نیاوران آثارش را از ۸۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان و در نمایشگاه سال پیش در گالری شیرین ۳۰۰ تا ۵۵۰ هزارتومان و در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی از ۸۰۰ تا یک میلیون ۵۰۰ هزارتومان به فروش رسانده است.
کامران عدل دربارۀ کاهش قیمت عکس‌ها گفت: بحران اقتصادی دنیا عکاسان را در فرانسه برآن داشته تا عکس‌ها را در تیراژ بالا و قیمت بسیار پایین عرضه کنند. همین الان در هلند حراج عکسی دایر است که به همین روش برگزار شده است. در این شیوه، مخاطبان با هر جایگاه اجتماعی و میزان درآمد می‌توانند عکس‌هایی که دوست دارند را بخرند و در خانه یا محل کار نصب کنند. تنوع در سایز و نیز تیراژ بالا این فرصت را برای همه مردم فراهم می‌کند تا هزینه کمتر صاحب یک اثر هنری ارجینال باشند من هم به عنوان هنرمند لذت می‌برم که عکس‌هایم در خانه‌های بیشتری روی دیوار برود.
کامران عدل متولد ۱۳۲۰ تهران و فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی از انیستیتو عکاسی پاریس است وی یکی از اولین عکاسان معماری ایرانی است که تا کنون بیش از هزار اسلاید مربوط به معماری ایرانی را ثبت و ضبط کرده است.
این عکاس معماری و بنا، چاپ و انتشار بیش از یازده جلد کتاب مصور از ایران و کشورهای جهان، عکاسی بیش از سه هزار اسلاید از زندگی عشایر ایل بختیاری و عکاسی بیش از هزار اسلاید از مراسم و سالگردهای مذهبی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.
وی تاکنون نمایشگاه‌های متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است، نمایشگاه واشنگتن، کارت پستال‌های غیر عادی، مفتول‌های آهنی، قوطی‌های کنسرو، سیب زمینی‌های استامبولی و یکی بود، یکی نبود از جمله نمایشگاه‌های عدل است.
نمایشگاه تک عکس‌های کامران عدل تا پنجم اسفند همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب ادامه دارد.
نگارخانه شیرین، بلوار اندرزگو، خیابان  سلیمی، ساختمان انجمن خوشنویسان ایران