جلسه داوری دومین دوره مسابقه سفره های حسینی با حضور محمدمهدی رحیمیان، یدالله عبدی، حسین بهرامی، مهدی سروری و مهدی توکلیان برگزار شد و از بین ۴۸۵ عکس پذیرفته شده ۴۱ عکس از ۳۰ عکاس به مسابقه راه یافت.
عکس‌های رجبعلی اصفهانیان، راضیه بابازاده، ابراهیم باقرلو، حسین برازنده، محمد تاجیک، اکبر ترابی، مرتضی جعفری، رضا جلالی،  سیدعلی حسینی فر، اکبر حیدری، جمشید رجب دوست، کلثوم ریاحی، سهیل زندآذر، سید هاشم شاکری، حمید شفیعی زاده، وحدت صدر محمدی، سارا طاهر مقدس، محمد علی طاهری پور، فرامرز عامل بردبار، آریا عبدالحسنی، رضا عنصر سیار، جمشید فرجوند فردا، حسن قائدی، مهدی کمیلی، داوود کهن ترابی، نیما گرشاسبی منصوره معتمدی، محمد جواد مشهدی،  پیمان ملکی مقدم و محمد امین نادی به مسابقه راه یافت که از این میان در مراسم اختتامیه سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد.
در میان شرکت کنندگان منصوره معتمدی با ۵ عکس برگزیده رکورد دار این دوره است. دو اثر وی در دومین مسابقه عکاسی از سفره های افطاری نیز به نمایشگاه راه پیدا کرده بود که یکی از آنها یکی از جوایز برتر را هم به خود اختصاص داد.
فراخوان دومین مسابقه عکاسی از سفره های حسینی توسط سایت لقمه (دبیرخانه دائمی مسابقات هنری سفره های ایرانی اسلامی) در ابتدای ماه محرم گذشته منتشر شده و با مشارکت فرهنگسرای انقلاب به انجام رسید. زمان برپایی نمایشگاه این مسابقه و برگزاری مراسم اختتامیه در این فرهنگسرا هم متعاقبا اعلام خواهد شد.
سایت لقمه به زودی فراخوان دومین دوره از مسابقه عکاسی از سفره های هفت سین را هم منتشر خواهد کرد به همین منظور از کلیه علاقمندان به فرهنگ این مرزو بوم عکاسان هنرمند کشورمان درخواست می شود از هم اکنون در صدد تهیه عکس های مناسب و مورد نیاز برای این مسابقه برآیند تا بتوانند با بهترین آثار و بیشترین توان در این مسابقه حضور و مشارکت داشته باشند.