890118_2.jpg

کتاب «مازندران دیار دیو سپید» هفتاد و پنج عکس میرصفی اندیکلایی از جاذبه‌های استان مازندران را به نمایش می‌گذارد. 
کتاب عرضه شده است.
عکاس در بخشی از مقدمه کرده آورده است: «هدف از چاپ این کتاب معرفی جامع مازندران از نظر اجتماعی، جغرافیایی، اقتصادی و … نبوده و نیست. این کتاب بیشتر شامل مکاشفه‌های بصری و پژوهش‌های تصویری یک عکاس با موضوع مازندران است که حاصل سفرهای کوتاه و بلندم به برخی از نقاط جغرافیای این استان می‌باشد و بدیهی است که بنا به ضرورت و شرایط، اماکن عکسبرداری و عکس‌ها انتخاب گردیده‌اند، و گر نه خود نیز می‌دانم که جای بسیاری از عکس‌ها خالی است.»
میرصفی اندیکلایی متولد سال ۱۳۴۵ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، عکاس و مدرس دانشگاه است. وی از عکاسان فعال مازندرانی است که عکس‌های وی در ده‌ها نمایشگاه انفردادی و گروهی در داخل و خارج کشور به نمایش در آمده است.
اندیکلایی جوایز متعددی از جشنواره‌ها و مسابقات مطرح عکاسی از قبیل مدال هفتمین بی ینال گااودی اسپانیا،مدال برنز فتو اسپرت اسپانیا، نفر اول جشنواره طلای سرخ قائن کرده است.
این کتاب به مبلغ دوازه هزار تومان در ابعاد ۲۳.۵×۲۲ سانتیمتر با جلد گالینگور بر روی کاغذ گلاسه با چاپ نفیس رنگی توسط موسسه فرهنگی هنری مهر و ماه بابل اواخر تابستان ۸۸ منتشر شده است و علاقه‌مندان به تهیه آن می‌توانند با شماره ۲۲۹۷۳۲۴-۰۱۱۱ تماس بگیرند.