890225.jpg

۱-  موضوع مسابقه «کوچه» با نگاه مستند
۲- عکس‌ها اعم از آنالوگ یا دیجیتال باید چاپ شده ارایه شود.
۳- هر عکاس می‌تواند حداکثر با  5 عکس در این مسابقه شرکت کند.
۴- لازم است عکاسان مشخصات خود را که شامل نام و نام خانواد گی، تاریخ تولد، نشانی پستی و شماره تماس است در پشت  فیش بانکی به مبلغ پنجاه هزار ریال (پنج‌هزار تومان) به شماره حساب ۲۱۹۲۴۳۰۱۴ بانک تجارت شعبه گاندی جنوبی کد ۲۱۹۰ به نام یارعلی پورمقدم، بنویسند و به همراه عکس‌ها بفرستند. دریافت این مبلغ پس از کسر هزینه‌ها بین برندگان تقسیم خواهد شد تا به این ضرورت پاسخ داده شود که عکاسان می‌توانند خود حامی جشنواره‌های خود باشند.
۵- قطع عکس‌ها ۳۰×۲۰ سانتیمتر خواهد بود.
۶- فقط عکس‌هایی پذیرفته می‌شود که به صورت مستند گرفته شده باشد. هیچگونه دخل و تصرف و تغییرات دیجیتالی در عکس‌ها پذیرفته  نمی‌شود.
۷-عکس‌ها نباید پاسپارتو یا قاب شد ه ارسال شوند.
۸- مهلت ارسال تا ۳۱ مرداد ماه ۱۳۸۹ خواهد بود.
۹- این مسابقه دو برند ه خواهد داشت و وجوه ارسالی پس از کسر هزینه‌های برگزاری به نسبت ۶۰ % و ۴۰ % بین برگزیدگان اول و دوم تقسیم خواهد شد.
۱۰- برگزارکننده نهایت دقت را برای حفظ آثار ارسالی به عمل خواهد آورد ولی هیچ مسئولیتی د ر قبال آسیب‌های ناشی از ارسال را نمی‌پذیرد.
۱۱- برگزارکنند ه حق استفاد ه از عکس‌های منتخب را برای فروش، چاپ و انتشار در کتاب‌ها یا نشریات مربوط به خود و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام عکاس محفوظ داشته و هرگونه درآمد حاصل از آن را با رعایت تعرفه برگزارکننده به صاحب عکس پرداخت خواهد کرد.
۱۲- تصمیم گیری د ر موارد پیش بینی نشده به عهده برگزارکننده است.
۱۳- ارسال عکس برای این مسابقه به معنای پذیرش مقررات آن است.
۱۴- ارسال عکس از نظر برگزارکننده به معنای اعلام مالکیت اثر از سوی ارسال کننده است. درصورت اثبات خلاف آن مسئولیتی متوجه برگزارکننده نیست.
۱۵- عکس‌های ارسالی تا یک ماه بعد از اعلام برندگان در کافه شوکا نگهداری خواهد شد و پس از پایان زمان مقرر برگزارکننده هیچگونه مسئولیتی در قبال عکس‌های باقی مانده نخواهد داشت.
۱۶- مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز در تاریخ ۳ مهر ۱۳۸۹ در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار و عکس‌های برگزیده به مدت یک هفته در تالار ممیز همین مجموعه به نمایش در خواهد آمد.
۱۷- عکس‌ها به آدرس: خیابان گاندی، نبش کوچه چهارم، مرکز خرید گاندی، کافه شوکا، کدپستی :۱۶۶۱۹۱۴۴۳۶ تحویل  و یا ارسال شود.
هیئت داوران: منوچهر معتبر – افشین شاهرودی – کامبوزیا  پرتویی
جایزه نفر اول: تندیس آهوی مازنی به علاوه ۶۰ % وجوه ارسالی
جایزه نفر دوم: لوح پیروز به علاوه ۴۰ % وجوه ارسالی
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۹۲۰۳۶ ۰۲۱- تماس بگیرید.