890228.jpg
 

نمایشگاه عکس‌های کتایون کرمی، محمدرضا شریف‌زاده، رضا پایداری، حمیدرضا کرمی با عنوان «میان دو خلاء» از روز جمعه سی و یکم اردیبهشت ۸۹ در گالری شیرین افتتاح می‌شود.
این آثار برگرفته از چهار نگاه متفاوت و مستقل به ایده عکاسانه و سپس خلق اثر بر اساس  ایده‌ای خلاقانه و رسیدن به دریچه‌ای نو از ارایه اثر  هنری در غالب رسانه عکاسی و همچنین تاکید بر جایگاه عکاسی هنری در میان شاخه‌های گوناگون عکاسی را مد نظر قرارداده است.
کتایون کرمی در رشته معماری تحصیل کرده و در این نمایشگاه ۵۰ عکس در ابعاد ۵.۶×5.6 سانتیمتر  در غالب یک چیدمان مستقل بر روی دیوار ارایه کرده است.
محمد رضا شریف‌زاده در رشته عکاسی و گرافیک و دکترای رشته فلسفه هنر تحصیل کرده  و عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری است آثار وی در ابعاد ۹۰×120 سانتیمتر بر روی بوم ارائه شده است.
حمیدرضا کرمی در رشته عکاسی و کارشناسی ارشد فلسفه هنر تحصیل کرده و عکس‌های خود را روی کاغذ عکاسی در ابعاد ۷۰×100 ارائه کرده است.
رضا پایداری در رشته عکاسی تحصیل کرده و آثارش در ابعاد ۵۰×70 سانتی متر بر روی آیینه به چاپ رسیده است.
این هنرمندان تلاش کرده اند که آثاری بر اساس مبانی زیبایی  شناسی که ریشه در سواد بصری و کاربرد دانش و فناوری به روز شده عکاسی دارد ارایه‌ای جدید از اثر هنری در غالب عکاسی داشته باشند.
نمایشگاه جمعه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح و تا ۱۲ خرداد از ساعت ۱۱ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری شیرین: فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی، پلاک ۱۴۵، مجتمع فرهنگی و هنری انجمن خوشنویسان ایران