نمایشگاه عکس نجومی محمد رحیمی و محمد سلطان الکتابی با عنوان «چشم انداز آسمان» از چهارم تا نهم آذر در مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان اصفهان برپا می‌شود.
در این نمایشگاه نزدیک به یکصد عکس از نماهایی با موضوع آسمان و چشم اندازهای آسمان، طبیعت و بناها از این دو عکاس به نمایش گذاشته می‌شود.
محمد رحیمی عکاس آماتور آسمان و طبیعت، مدیر سایت آسمان پارس، عضو هیات دبیران شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران و عضو هیات تحریریه ماهنامه آسمان شب است. عکاسی را تجربی آموخته و نزدیک به ۱۵ سال است عکاسی آسمان شب را نیز تجربه می‌کند. این دومین نمایشگاه عکس این عکاس با موضوع نجوم است. طبیعت و شب نماهای نزدیک و عکاسی از اعماق آسمان شب در بیشتر آثار عکاسی او به چشم می‌خورد.
محمد سلطان الکتابی نیز نزدیک به ده سال است عکاسی را به صورت تجربی آغاز کرده است. سلطان الکتابی نمایشگاه نخست خود را در شهر کاشان و به مناسبت سال جهانی نجوم دایر کرده و در عکس‌هایش به دنبال سوژه‌هایی همراه با نماهایی از آسمان روز و شب است. ماه در اکثر عکس‌های وی جزیی جدا نشدنی از آن به شمار می‌رود. عکس‌های زیادی از این عکاس در نشریات داخلی و سایت‌های اینترنتی داخلی و خارجی منتشر شده است.
افتتاحیه: پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ۱۳۸۹ از ساعت ۱۵ تا ۱۷
بازدید از ۵ تا ۹ آذر ماه همه روزه از ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲
مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان، اصفهان، خیابان توحید