891119.jpg


«میراث» عنوان مجموعه‌ایست دنباله دار از امیرعلی گلریز که ۲۲ قاب از این مجموعه در نمایش نخست، از سری‌های قرمز و سفید و سبز، بیست و دوم بهمن در گالری هفت ثمر ارائه خواهد شد.
امیرعلی گلریز در خصوص این نمایشگاه می‌گوید: «در دهمین نمایشگاه انفرادی‌ام با استفاده از فوتواسکن‌هایی که برآورد چیدمانی از عکس‌ها و اشیاء هستند، به تصاویری رسیده‌ام که در قالب کلاژ و جعبه ی نور به نمایش درمی‌آیند.
در این اولین نمایش از مجموعه‌ی میراث، در نهایت با ترکیب آن سه رنگ به پرچمم می‌رسم و جدای از تمام آنچه جزء به جزء به آنها پرداخته‌ام و به میراث بر می‌گردند ، به هویت ملی‌ام می‌رسم که باور دارم خود، میراثِ گرانبهائیست.
از سوی دیگر هم بر این باورم که میراث از آن دسته واژگانیست که زیرمجموعه موارد و معانیِ حقیقی و واقعی و کنایی و استعاری و غیره و غیره‌اش آنقدر گسترده است که شاید هر یک از ما بتوانیم به سادگی در پایان عمر، جدای از آنچه داریم و نداریم، شاعرانه بگوئیم: هستی، میراثِ من است؛ و امید ببندیم تا آیندگان نیز به شیوه ی خویش از آن پاسداری کنند.»
امیر علی  گلریز متولد تهران ۱۳۵۴، دانش آموخته زبان و ادبیات ایتالیایی است و پیش از این ۹ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است وی به عنوان تصویرگر با برخی نشریات از جمله: آدینه، دنیای سخن، مجسمه، هفت هنر، سمرقند و … همکاری داشته است.
نمایشگاه تا ۲۷ بهمن ۸۹ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ ادامه دارد.
گالری هفت ثمر، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه پنجم، شماره ۸