یک‌هفته‌ بازدید بهاری برای آنهایی که هشتمین نمایشگاه تصویر سال را ندیده‌اند.
بزرگ‌ترین گردهم‌آیی تصویری هنرمندان ایران، هشتمین جشن «تصویر سال» که از هفتم تا بیست‌وسوم اسفندماه گذشته برپا شده است، از روز ۱۴ فروردین به‌مدت یک هفته، ‌ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در سراسر فضاهای نمایشگاهی خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.
به گزارش دبیرخانه تصویر سال، در این دوره از جشن تصویر سال، بیش از ۲۵۰۰ هنرمند عکاس، گرافیست و کاریکاتوریست شرکت کرده‌اند که از میان آثار رسیده به دبیرخانه تصویر سال، آثار حدود ۸۰۰ هنرمند در دو گروه سنی جوانان زیر ۲۵ سال و آزاد، به نمایشگاه راه یافت.
عکس‌های بخش «مستند اجتماعی» در نگارخانه‌های پاییز و زمستان، بخش «نگاهی دیگر» در نگارخانه‌های بهار و تابستان و راه‌روهای طبقه دوم، بخش «ورزشی» در نگارخانه نامی، بخش «خبری» در گالری نیلوفر و بخش «هنر و هنرمندان» علاوه بر نگارخانه می‌رمیران در راهروهای طبقه اول و آثار هنرمندان گرافیست و کاریکاتوریست در نگارخانهٔ ممیز به‌ تماشا گذاشته شده‌اند. بخش ویژهٔ مسابقه و نمایشگاه عکس «نور» نیز در تالار انتظامی خانه هنرمندان عرضه شده است.
مراسم پایانی و اهدای جوایز برگزیدگان جوان زیر ۲۵ سال – جایزه محسن رسول‌اف – در رشته‌های عکس گرافیک، کاریکاتور و فیلم، بیستم اسفندماه ۸۹ برگزار شد.
این مراسم که به روال سال‌های گذشته با گرفتن عکس گروهی هنرمندان آغاز شد، با اجرای متفاوت، شاد و خاطره‌انگیز «رامبد جوان» در خانه هنرمندان ایران همراه بود.