900304_1.jpg

نمایشگاه تابلوهای نقاشی استاد فخرالدین فخرالدینی ساعت ۱۷ پنجشنبه پنجم خرداد ۱۳۹۰ در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشاش خواهد یافت.
استاد فخرالدین فخرالدینی عکاس صاحب نام کشور در این نمایشگاه ۵۲ تابلوی نقاشی به نمایش گذاشته است. وی در این خصوص گفت: «خواستم در این نمایشگاه طبیعت چهار فصل ایران را با زیبایی‌های این سرزمین به نمایش بگذارم. آثار این نمایشگاه بیشتر با سبک رئالیستی کار شده است.»
وی با اشاره به آخرین نمایشگاه خودش گفت: آخرین نمایشگاه آثار من در مونیخ برگزار شده و البته قبلا نمایشگاه‌های زیادی در داخل و خارج از کشور داشته‌ام. پیش از این در مجموعه نیاوران و در بسیاری از شهر‌ها نمایشگاه داشته‌ام. اینبار هم فرهنگسرای نیاوران را انتخاب کردم چرا که فکر می‌کنم نیاوران ساخته شده برای نمایشگاه. فضای بسیار خوب و مناسبی از نظر معماری دارد و به نظر من برای این کار بهترین است. البته در گالری همین مجموعه هم ایرادهای نوری وجود دارد اما از نظر فضا و ساختمان برای نمایشگاه بهترین گزینه است.
او در پایان گفت: امیدوارم علاقمندان و هنردوستان استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند چرا که واقع گرایی آن هم در ارتباط با طبیعت زیبای ایران است و این موضوع برای مردم جذاب است. کارهای ارائه شده در این نمایشگاه تنوع دارد، تنوع رنگ و تنوع طرح که این تنوع جذاب خواهد بود.
علاقمندان می‌توانند تا ۱۲خرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران از این نمایشگاه بازدید کنند.