در نشست این هفته انجمن عکاسان نگاه که در روز چهارشنبه هجدهم خرداد برگزار می‌شود منوچهر یگانه دوست مهمان انجمن است و جعفر نصیرزاده از اعضای انجمن به معرفی و نمایش آثار این عکاس پیشکسوت می‌پردازد.
منوچهر یگانه دوست که متولد ۱۳۱۹ می‌باشد، فعالیت خود در رشته عکاسی را از سن سیزده سالگی با حضور در لابراتوار عکاسی آغاز کرد.
عکس‌هایی از تهران قدیم، عکسبرداری از سدهای تهران، عکس‌های هوایی، زمینی و دریایی از کرانه‌های ارس تا سواحل خلیج فارس، عکس‌های خبری، عمرانی و ورزشی حاصل سال‌ها تلاش منوچهر یگانه دوست است.
وی در بهمن ماه ۱۳۸۷لوح تقدیر از انجمن عکاسان مطبوعات ایران به عنوان عکاس انقلاب در سی امین سالگرد انقلاب اسلامی را دریافت کرد. برگزاری نمایشگاه عکس خانه خدا با موضوع عکس‌هایی از مناسک حج ابراهیمی در دهه چهل و پنجاه در تهران، که سال گذشته در موزه هنرهای معاصر فلسطین مجدد برپا شد از دیگر فعالیت‌های اوست.
نشست هفتگی انجمن عکاسان نگاه، هر چهارشنبه از ساعت ۱۶/۳۰ الی ۱۸/۳۰ در سالن استاد هادی شفائیه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به نشانی خیابان حافظ، تقاطع سمیه برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.