یحیی خلیلی مدیر روابط عمومی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، برگزارکننده اولین دوره مسابقه گندم، آرد و نان در مراسم افتتاح نمایشگاه این مسابقه در کرج گفت «ما آمادگی برگزاری دومین دوره این مسابقه را داریم و امیدواریم بتوانیم به زودی فراخوان دومین دوره آن را منتشر کنیم. و با وجود اینکه مسابقه عکس گندم، آرد و نان اولین دوره خود را تجربه می‌کرد آثار قابل توجه و شایسته تقدیری به دست ما رسید که توانستیم در نمایشگاهی با حضور وزیر بازرگانی از کتاب آثار برگزیده نیز رونمایی کنیم. وی از افزوده شدن بخشی با عنوان نان در عرصه بین المللی در محورهای دوره بعد این مسابقه خبر داد.»

نمایشگاه عکس گندم، آرد و نان روز بیست و هشتم خرداد با حضور عکاسان استان البرز، جمعی از فیلم سازان و مسئولین استانی افتتاح شد.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه فاطمه آجرلو نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه، گندم و نان را به عنوان یک ثروت و ذخیره غذایی ارزشمند دانست و افزود، برگزاری این نمایشگاه گامی است بسیار مهم در جهت بهبود روند اصلاح الگوی مصرف نان و گندم.
نمایشگاه آثار برگزیده اولین دوره مسابقه عکس گندم، آرد و نان در کرج تا اول تیر در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میدان آزادگان، خیابان استادمطهری، نبش شاهد۲ ادامه دارد.