900620_1.jpg

مرکز هنرپژوهی نقش جهان هم‌زمان با یادمان استاد حسین لرزاده، نمایشگاه عکس‌های منتخب از آثار وی را در نگارخانه لرزاده مؤسسه صبا به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه عکسی شامل ۵۰ اثر منتخب از آثار استاد لرزاده که توسط ۱۲ عکاس، از ۸ اثر معماری این استاد گرفته شده به نمایش در می‌آیند.
این نمایشگاه هم زمان با برگزاری یادمان استاد حسین لرزاده، روز دوشنبه ۲۱ شهریور، ساعت۱۷، در نگارخانه لرزاده مؤسسه فرهنگی هنری صبا، گشایش می‌یابد.
محمد نوروزی، علی لامعی، حسن گودرزی، حسین جلالی، مرتضی مهدی‌زاده، میلاد رضایی، فربد پهلوان، محسن عطایی، سینا سعیدی، ریحانه امیرکلاهی، فاطمیا خوشبویی و احسان رافتی عکاسان این نمایشگاه هستند.
در کنار این نمایشگاه قرار است حدود ۸ اثر برگزیده از آثار مقرنس کارگاه معماری سنتی که در حال برگزاری است، نیز به نمایش در آید.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ولی‌عصر، خیابان طالقانی غربی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵مراجعه کنند.
نمایشگاه عکس تجلی معماری اسلامی در آثار استاد لرزاده تا ۱ مهر همه روزه بجز ایام تعطیل، از ساعت ۱۰ تا ۱۹ میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.