900622_1.jpg

گالری راه ابریشم، در آغاز برنامه‌های پاییزه خود عصر جمعه ۲۵ شهریور میزبان عکاسان جوانی خواهد بود که عکاسی خلاقه را در بنیاد امید مهر فرا گرفته‌اند.
«هویت به روایت تصویر» عنوان نمایشگاه جامعه‌شناختی ست که در آن ۲۶ عکس سیاه و سفید و رنگی در ابعاد ۴۰×۳۰ و ۴۵×۳۰ از ۱۶ جوان ۱۷ تا ۲۵ ساله به تماشای عموم قرار می‌گیرد.
این نمایشگاه پروژه‌ای مشترک میان انجمن توسعه جوانان ایرانی (آیدا در لندن)، مرکز هنری روزتا در لندن و بنیاد امید مهر ایران است که در آن نوجوانان و جوانان ایرانی مقیم لندن و تهران همزمان پس از گذراندن دوره‌های فشرده عکاسی، ‌ تم موضوعی «هویت» را سوژه عکاسی خود قرار داده‌اند. این نمایشگاه پیش‌تر در گالری‌های لندن دایر شده بود و اکنون پس از نمایش در تهران در منچستر انگستان ارائه خواهد شد. بنیاد امید مهر که در اوایل سال ۱۳۸۳ با هدف توانمندسازی زنان و دختران جوان ایران و فراهم سازی نیازهای آنان از طریق مشاوره، آموزش و پرورش و کاریابی تأسیس شد برای شکل گیری این رویداد، آموزش عکاسی خلاق را برای یازده بانوی جوان فراهم آورد که اینک ماحصل این دوره فشرده جمعه در گالری راه ابریشم به تماشا گذاشته می‌شود.
در این نمایشگاه عکس‌های ستاره صدری، فرزانه محمودی، ‌مرضیه محمدی، ‌نوشین نوروزی، فاطمه حریمی، فاطمه ملکان، ‌نیلوفر بنی جمالی، ‌ملیحه غره نویان، فرشته ابراهیمی، ‌راضیه سوری، آرزو عطایی و نیز پنج جوان ایرانی مقیم لندن: پوریا، ماریا، ‌سامان، ساناز و ساشا به تماشای عموم گذاشته خواهد شد.
افتتاح جمعه ۲۵ شهریور ۴ تا ۸ بعد از ظهر
نمایشگاه تا چهارشنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۳ تا ۷ بعد از ظهر ادامه دارد.
گالری راه ابریشم، خیابان لواسانی (فرمانیه)، شماره ۱۰۳