شعبه‌ی گالری اعتماد در دبی میزبان نخستین نمایشگاه انفرادی صادق تیرافکن در کشور امارات است. در این نمایشگاه قرار است تعدادی از فتومونتاژهای صادق تیرافکن، هنرمند ایرانی، با عنوان «۰۶۱۱» در فاصله‌ی ۲۲ آبان‌ تا ۲۸ آذرماه سالجاری به نمایش درآید.

این عکاس شناخته‌شده‌ی ایرانی در این نمایشگاه همچون کارهای قبلی خود باز هم به سراغ مضامینی در ارتباط با هویت، جنسیت و تقابل‌های رخ داده بین انسان‌ها در طول تاریخ رفته و دغدغه‌هایی بومی را در ارتباط با زندگی امروز در ایران به تصویر ‌کشیده است. او آثاری را به این نمایشگاه آورده است که خطی مشخص میان تاریخ و حافظه‌ی جمعی را دنبال می‌کنند. صادق تیرافکن برای رسیدن به این منظور در این آثار از تکنیک فوتومونتاژ استفاده کرده است؛ تکنیکی که در قرن نوزدهم شکل گرفته ولی با این حال همچنان ابزاری پرطرفدار در تصویرگری‌های هنرمندان محسوب می‌شود.

صادق تیرافکن در سال ۱۳۴۴ در عراق از پدر و مادری ایرانی متولد شد و همراه خانواده در کودکی به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تورنتو و تهران کار و زندگی می‌کند. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی «عکاسی» از دانشگاه تهران است و عکاسی حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و طی این مدت توانسته است جوایز داخلی و بین‌المللی بسیاری را به دست آورد. برخی از آثار این هنرمند عکاس در مجموعه‌های ثابت موزه‌های مختلفی چون موزه‌ی بروکلین نیویورک، موزه‌ی ملی بریتانیا و همچنین موزه‌ی هنرهای معاصر تهران نگهداری می‌شود و شماری از آنها نیز تاکنون در حراجی‌های معتبر هنری در لندن، نیویورک و دبی به فروش رسیده‌اند.

به عقیده‌ی منتقدین، صادق تیرافکن از جمله عکاسان و هنرمندان چیدمان ایرانی است که در عموم آثارش انگاره‌های تاریخی را به گفتمانی ملموس تبدیل می‌کند. با اینکه بیشتر آثارش دارای موضوعاتی درباره‌ی مسائل جامعه، منطقه‌ی خاورمیانه و نسل جوان است او همواره در عکس‌هایش از عناصر و المان‌های هنرهای سنتی و تاریخی نیز بهره برده است. او خود درباره‌ی کارهایش می‌گوید: «من عکاسی را با ثبت آنچه پیرامونم بود شروع کردم. اما اکنون از آن چه که درون استودیو در اطرافم است و آن جور که فرهنگ و زندگی را می بینم، عکاسی می‌کنم. ایده‌ی نخست از عکاسی شروع می‌شود اما ممکن است تا حد یک ویدئو یا کلاژ هم گسترش یابد.»