دبیرخانه دائمی مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی، نفرات برگزیده و راه یافته به نمایشگاه را معرفی کرد.
هیات داوران به دلیل بالا بودن کیفیت عکس‌ها و نزدیک بودن آثار رتبه اول، دوم و سوم اعلام نکرد و عکس‌های هاشم شاکری، بیتا هادیان و نوید عزیزی به عنوان عکس‌های بر‌تر انتخاب شدند که به هر کدام از آن‌ها، دیپلم افتخار به همراه مبلغ ۵ میلیون ریال اهداء می‌شود.
همچنین عکس محسن اسماعیل‌زاده و میثم امانی شایسته تقدیر شناخته شدند که به این عکاسان لوح تقدیر و مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اعطا خواهد شد.
داوود کهن ترابی از کرج با ۴ قطعه عکس، رکورددار این دوره از مسابقات است و اسامی هنرمندان منتخب و تعداد آثار راه یافته آن‌ها به نمایشگاه، عبارتند از: سیدعلی حسینیان نسب با ۳ عکس، حمید صادقی با ۲ اثر از کرمان، جاوید خدمتی با ۲ عکس، ناصر محمدی با ۲ اثر، محمدامین نادی با ۲ عکس، حمید جعفر‌نژاد با ۲ قطعه عکس، صنم اصغری کلیبر از اهر با یک اثر، اسحاق آقایی با یک اثر، امین دولتی با یک اثر، ابوطالب ندری با یک عکس، اکبر محمدزاده مقدم با یک عکس، قاسم شیشه‌گری با یک عکس، فاخته جلایرنژاد با یک اثر، فردین نظری یک عکس از زنجان، حمیدرضا حسن شیری با یک عکس از ساری، هاشم شاکری با یک اثر از تهران، بی‌بی منور پروانه حسینی با یک عکس، مهدی حاجیوند با یک اثر، زینب روستایی با یک اثر، زهرا عبدا.. نیا با یک عکس، رضا امن‌زاده با یک اثر از ارومیه، رخشانه شهیدی با یک عکس، ندا جوادی صباحی با یک اثر، ولی شجاعی لنگری با یک عکس از ساری، وحید فلاحی مطلق با یک عکس، محمدکاظم سلطانی‌نژاد با یک اثر، محمدعلی پورشهید با یک عکس، مهرناز محمدی با یک عکس، مسعود احمدزاده با یک عکس، مهدی صرامی با یک اثر، مهدی تمیزی با یک اثر، عبدالرضا کاکایی با یک اثر و عبدالرضا کریمی با یک عکس، عکاسان راه یافته به نمایشگاه هستند که مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بابت حق التصویر به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
برای عکاسان راه یافته به نمایشگاه، گواهی شرکت در نمایشگاه صادر خواهد شد که ایشان می‌توانند در سال ۹۱ با مراجعه به دبیرخانه دائمی مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی، گواهی حضور خود را دریافت کنند.
چهارمین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (موسسه توسعه هنرهای معاصر) و حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای فردوس برگزار شد.