نمایشگاه عکسی با عنوان «چشم‌اندازهای ایرانی» با آثاری از ۸ عکاس ایرانی از ۱۱ فروردین‌ماه جاری در گالری «ریچارد یانگ» در غرب لندن در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه ۳۱ اثر از هشت عکاس معاصر ایرانی با هدف نگاهی اجمالی به جنبه‌های مختلف زندگی در ایران امروز و ثبت تصویری از آن در ذهن مخاطب غیرایرانی به نمایش درآمده است. این نمایشگاه با عکس‌هایی از زنده‌یاد بهمن جلالی، شادی قدیریان، امید صالحی، پرستو فروهر، جلال سپهر، امیرعلی قاسمی، ملکه نائینی و تارا اینانلو تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه سالجاری در محل گالری ریچارد یانگ در لندن دایر خواهد بود.
گردآوری این مجموعه را سوزان یانگ، مدیر و موسس گالری «ریچارد یانگ»، برعهده داشته است. خانم یانگ که طی ۳۰ سال گذشته به تحصیل و پژوهش در زمینه‌ی هنرهای اسلامی اشتغال داشته است، تباری ایرانی دارد و همسر ریچارد یانگ، یکی از مشهورترین عکاسان بریتانیایی در عکاسی از چهره‌های شناخته‌شده، است. بنابر گفته‌ی برگزارکننده عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه، مخاطب را به درک عمیق‌تری از سنت، فرهنگ، مذهب، تمدن و فرهنگ در ایران، که یکی از باسابقه‌ترین تمدن‌های بشری در جهان است، می‌رسانند.
خانم یانگ درباره‌ی ایده‌ی برپایی چنین نمایشگاهی می‌گوید: «من برای چندین سال قصد برپایی نمایشگاه چشم‌انداز‌های ایرانی را داشتم. اکنون افتخار می‌کنم که بالاخره توانستم با دایر کردن این نمایشگاه در گالری خود بستری برای برخی عکاسان ایرانی فراهم آورم تا درک خلاق خود از ایران امروز را با بیانی سرشار از حقیقت و صداقت به نمایش بگذارند.
گالری ریچارد یانگ در سال ۲۰۰۸ توسط سوزان و ریچارد یانگ تاسیس شد و به برگزاری نمایشگاه‌های عکاسی نوآورانه‌ از عکاسان معاصر در ژانر فاین آرت اختصاص دارد. این گالری در قلب محله‌ی کنزینگتون در غرب لندن قرار گرفته و پس از تاسیس خود به سرعت به یکی از مشهورترین گالری‌ها در زمینه‌ی نمایش عکاسی معاصر در این منطقه تبدیل شده است. این گالری سالانه میزبان ۶ تا ۸ نمایشگاه نمایشگاه مختلف است که عمده‌ی تمرکز آن بر عکاسی معاصر است.