910129
 

نمایشگاهی از آثار تک عکس و مجموعه عکس فارغ التحصیلان کارگاه عکاسی دیجیتال مرکز آموزش سروش که زیر نظر کیارنگ علایی به مدت ۶ ماه دوره گذرانده‌اند در خانه هنرمندان مشهد برپا می‌شود.
در این نمایشگاه که با عنوان «بدون استثنا» برگزار خواهد شد آثار: آلاله انصاری، عماد الدین انوشیروانی، هدیه خزائی، بهشته ذبحی، سحر سقا، نگار شادمان، فرشته طلوع و مهدی کمیلی شامل ۳۰ تک عکس و ۴ مجموعه عکس ارائه خواهد شد.
افتتاح این نمایشگاه در ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ در خانه هنرمندان مشهد و  نمایشگاه از شنبه ۲ اردیبهشت لغایت پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ ادامه دارد.
کیارنگ علایی در مقدمه‌ای بر این نمایشگاه نوشته است: «از لحظه‌ای که یک فکر مبهم و گنگ در ذهن عکاس شکل می‌گیرد تا پروراندن و تولید ایده و سپس لحظه اجرا یا پیدا کردن صحنه‌ای مستند که کمابیش معادل تصویری آن فکر اولیه و ذهنیت ما باشد دوران گذاری در روح عکاس شکل می‌گیرد که بی‌شباهت به یک آبستنی نیست. این نمایشگاه حاصل همت و صبوری فراوان عکاسان جوانش است و ‌‌‌‌نهایت تلاش من بر این بوده تا هنرجویان بتوانند در عکاسی به «فردیت» ی شایسته و ملموس دست یابند، عکس‌هایشان ادا و اطوار نباشد و کوشش کنند تلقی‌های شخصیشان را از زندگی، عکاسی کنند. این تلاش حتی اگر به صورت آرمانی در همه عکس‌ها محقق نشده باشد اما گذرگاهی است برای نزدیکی به خویشتن»
لازم به ذکر است آثار نمایشگاه در کتابی با همین عنوان توسط نشر آهنگ قلم منتشر و در افتتاحیه نمایشگاه در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد، همچنین جلسه تحلیل آثار با حضور آقای «فرامرز عامل بردبار» در عصر آخرین روز نمایشگاه برگزار خواهد شد و ورود به این جلسه برای عموم علاقه مندان آزاد است.
خانه هنرمندان مشهد: کوهسنگی، انتهای خیابان دکتر بهشتی