910130_1

جمعه یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱ اولین نمایشگاه انفرادی عکس مهدی‌ (بردیا) سعادت با عنوان «هفت‌آسمان هفت رنگ» در گالری محتشم ارومیه افتتاح می‌شود.
در این نمایشگاه ۲۴ فریم عکس درابعاد ۶۰×۹۰ و ۵۰×۲۵۰ سانتی‌متر ارایه شده است.
مهدی‌سعادت متولد ۱۳۵۱ تهران دانشجوی رشته گرافیک، از سال ۱۳۸۷ عکاسی را با گرایش عکاسی طبیعت شروع کرده و حضور در چندین جشنواره کشوری، فعالیت مستمر در گالری‌های آنلاین معتبر داخلی و خارجی، کسب مقام اول نخستین جشنواره ملی عکس طبیعت ایران در سال ۱۳۹۰، کسب عنوان اول بر‌ترین عکاس طبیعت سال ۲۰۱۰ میلادی در سایت بین‌امللی juza و سایر فعالیت‌های عکاسی را در کارنامه دارد.
دکتر نعما ‌م.روشن در مورد عکس‌های این نمایشگاه نوشته است:
«عکاسی «فاین‌آرت» امروزین در حیطه چشم‌انداز دارای ویژگی‌های مشخصی است که شاید در این مرز‌ و بوم فقط بتوان به تعداد کمی از آثار این عنوان را اطلاق نمود. از منظر هنری، چنین آثاری باید نمایانگر کنترل کامل هنرمند بر کل فرآیند خلق و نتیجه نهایی اثر باشند. هنرمند باید بتواند نتیجه نهایی اثر را در ذهن خود ببیند و سپس از تمام امکانات موجود برای رسیدن به آن استفاده کند. همچنین این آثار در نقطه مقابل عکاسی مستند قرار می‌گیرند چرا که نمایانگر دید و سبک شخصی هنرمند و از همه مهم‌تر منعکس‌کننده ارتباط احساسی با موضوع هستند. این آثار با آنچه در واقعیت دیده‌ می‌شوند متفاوت هستند چرا که هدف هنرمند ارائه یک دید شخصی است و نه عکس خارج شده از دوربین. ویژگی‌ دیگر، دارا بودن تفسیری خاص از موضوع است که اتفاقاً در مورد عکاسی منظره، کار ساده‌ای نیست. معمولاً این آثار دارای سطوح مختلفی از معنا و استعاره بوده که برای مخاطبین مختلف جذاب هستند. از وجه فنی، هنرمند به تمام مراحل عکاسی و پردازش مدرن مسلط است و این تسلط را در اثر نهایی می‌توان مشاهده کرد و این کیفیت کاملاً در خدمت بیان هنری اثر است و نه فقط صرفاً استفاده از فنون مختلف. با این تعریف، آثار مهدی‌سعادت یکی از نمونه‌های مثال‌زدنی عکاسی «فاین‌آرت»  امروزین در حیطه منظره است.»

گشایش: جمعه یکم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶ الی ۲۰
جلسه نقد و بررسی با حضور عکاس: جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷ الی ۱۹
ادامه نمایشگاه   تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱
گالری محتشم، ارومیه، خیابان برق، بین فلکه خیرین و چهارراه عمار، روبروی درمانگاه فارابی