نمایشگاه عکس یازده نفر از عکاسان شهر قاین ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ در محل مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد این شهرستان افتتاح می‌شود.
در این نمایشگاه ۳۰ اثر در ابعاد ۷۰×۵۰ به نمایش درخواهد آمد. نفیسه احتشامپور، فروغالسادات بنایی، فهیمه حسنپور، مسعود ضیایینژاد، امید عدالتیان، علی عدالتیان، مهدی عدالتیان، جعفر قربانی، سمانه قنبری، مجتبی مرادی و مژگان مرادی، عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.
عکسهای این نمایشگاه حاصل برپایی یک دوره کارگاه تخصصی عکاسی در قاین است. این کارگاه فشرده با هدف رشد و تربیت هنرمندان عکاس شهرستان و آشنایی آنان با علم و تکنیکهای تخصصی عکاسی، با حضور ۲۳ نفر از عکاسان عضو کانون فیلم و عکس قاین، در طی ۱۴ جلسه در فروردین و اردیبهشت سال جاری، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فیلم و عکس قاین و با حضور استاد فرامرز عامل بردبار برگزار گردیده است.
از جمله برنامههای کارگاه مزبور، تور عکاسی از کویر زیبای همتآباد بوده است که عکسهای ثبت شده در این اردو، در نمایشگاه موصوف به نمایش درخواهند آمد. پس از آن نیز، این عکس‌ها در شهر مشهد به نمایش گذاشته می‌شوند.
از دیگر برنامههای کارگاه یادشده، تور عکاسی مستند اجتماعی بوده است که از ماحصل آن نیز نمایشگاه دیگری در آینده نزدیک، برگزار خواهد شد.