910321

به مناسبت ۱۲ ژوئن روز جهانی مبارزه با کار کودک، نمایشگاه آثار (عکس و صدا) سولماز پورعبدالله و راحله خوش آمدی از ۲۳ خرداد تا ۱ تیر در گالری عکس تهران برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه ۳۴ عکس سیاه و سفید در ابعاد مختلف و یک اثر عکس و صدا ارائه می‌شود.
در مقدمه نمایشگاه آمده است: «کودک انسان بیشترین حمایت را در کودکی خود می‌طلبد، همهٔ ما زمانی کودک بودیم و حمایت انسان‌های دیگر ما را به اینجایی که هستیم رسانده است. همهٔ ما طالب این همراهی تا زمان پیری خود هستیم و از اینجاست که زندگی اجتماعی انسان‌ها شروع می‌شود، زندگی که با ایجاد محیطی امن وآرام در کنار هم می‌تواند رشد و آگاهی بشر را همراه داشته باشد، محیطی آشنا و در کنار هم. از حال هم خبردار بودن و مهر ورزیدن.
کودکان کار، کودکان تولیدی‌ها، کودکان سر چهارراه‌ها… هم مثل ما در تلاش برای زندگی کردن هستند. ترس‌ها، نگرانی‌ها، امید‌ها و آرزو‌هایمان یکی است. آن‌ها خود ما هستند.»

سولماز پورعبدالله متولد ۱۳۵۹و راحله خوش آمدی متولد ۱۳۶۰ و هر دو دارای مدرک کار‌شناسی از دانشکده هنر و معماری هستند و سومین نمایشگاه خود را برگزار می‌کنند.
تمامی درآمد حاصل از فروش آثار، صرف پروژه‌های جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان خواهد شد.

گشایش: ۲۳ خرداد، ساعت ۱۷ تا ۲۱ نمایشگاه تا اول تیر از ساعت ۱۰ تا ۲۰ ادامه دارد.
جلسه نقد و بررسی: ۵شنبه، اول تیر ساعت ۱۷
 گالری عکس تهران، خیابان انقلاب، خ ابوریحان، خ روانمهر غربی، شماره ۳۶، طبقه همکف

گالری عکس تهران توسط نشریه «عکس» راه اندازی شده است سایت عکاسی آغاز فعالیت این گالری را به مسعود امیرلویی تبریک می‌گوید.