akkasee_01
 
    نمایشگاهی از عکس‌های هنرجویان کارگاه‌های آموزش عکاسی کاوه بغدادچی با عنوان «تجربیاتی در عکاسی» بعدازظهر شنبه  ۲۴ تیرماه جاری در محل نگارخانه‌ی تماشا در قزوین گشایش می‌یابد.

    در این نمایشگاه عکس‌های سروش ایران‌نژاد، آتنا توسلی، الناز حسن‌پور بابایی، محسن خادمی، محمدحسین دستجردی، حامد ستاریان، شکیبا شاه‌بختی، ریحانه علوی‌زاده و خشایار فاضل کاشانی به معرض بازدید عموم گذاشته شده است. عکس‌های به نمایش درآمده‌ی این هنرجویان، که نخستین نمایشگاه عکاسی آنها محسوب می‌شود، به صورت چیدمان در  ۱۸ قاب رنگی و سیاه و سفید در اندازه‌ی ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر ارائه شده است. 

    این عکاسان منتخبی از شرکت‌کنندگان چند کارگاه مختلف آموزش عکاسی دیجیتال هستند که از آبان‌ماه ۸۸ تا خردادماه ۹۰ زیرنظر کاوه بغدادچی در دانشگاه آزاد قزوین به عنوان فعالیت فرهنگی فوق‌برنامه ویژه‌ی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد. این هنرجویان پس از پایان دوره‌ی آموزشی هر یک به صورت تجربی و با تکنیک مستند و خلاقه بر روی موضوعات جداگانه‌ای اقدام به خلق یک مجموعه‌ی عکس به عنوان پروژه پایانی کردند که حاصل آن اکنون در این نمایشگاه عرضه شده است. در حاشیه‌ی این نمایشگاه بروشوری شامل گزیده‌ای از آثار نمایشگاه با مقدمه‌ی کوتاهی از کاوه بغدادچی منتشر شده و در اختیار بازدیدکنندگان قرار ‌می‌گیرد.

این نمایشگاه با حمایت و مشارکت انجمن سینمای جوان دفتر قزوین و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

افتتاحیه: شنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۱ – ساعت ۱۸  
نمایشگاه تا ۲۹ تیر همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
نگارخانه‌ی تماشا، قزوین، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین