910614_2
 

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «شخصی، عمومی» در گالری ماه مهر افتتاح می‌شود.
رامین بیرقدار، مرجان تقوی، مهدی خواجه، مهسا زنجانی، امیر سخایی، سهیل سلطانی، نرجس ضیاءالملکی، میثم یعقوبی عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.
حمید سوری درباره این نمایشگاه نوشته است:
«از آنجا که فردیت و فردگرایی در جامعه ما محلی از اعراب نداشته، امر شخصی هیچ‌گاه به رسمیت شناخته نشد و تمایز آن با امر عمومی مورد توجه و بررسی قرار نگرفت. به همین دلیل زمانی که شعار «امر شخصی، سیاسی است» در جهان توسط زنان مطرح شد، توجه ما نسبت به آن برانگیخته نشد. اما در چند سال اخیر با پیچیده شدن و در هم تنیدگی امر عمومی و خصوصی- تا آنجا که… نه تنها تضاد که تمایز این دو غیرممکن می‌نماید- و همزمانی آن با حاد شدن دخالت‌های بیش از اندازه در امر شخصی در جامعه، حساسیت‌ها و توجهاتی نسبت به آن جلب شده است.
بدون هیچ توضیح نظری یا طرح دیدگاه شخصی، موضوع شخصی، عمومی را با تعدادی از دوستانی که با من کارگاه ایده-ارائه داشتند، در میان گذاشتم و به دنبال آن نمایشگاه حاضر شکل گرفت. دغدغه‌های مختلف، مصداق‌های متفاوت، رویکردهای متنوع با طیف وسیعی از موضوعات از دندان گرفته تا سرطان، از بدن تا فضای تبلیغات، از پنجره همسایه تا فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی، از سیاست هویت تا خود عکاسی، همه حکایت از حساسیت‌های متنوع نسل جدید به این موضوع دارد.»
نمایشگاه تا ۲۹ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری ماه مهر، خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر، پلاک ۷