989898989898
 

 

نمایشگاهی از عکس‌های ۱۲ عکاس جوان قزوینی با عنوان «قدیم، آباد» عصر شنبه یکم مهرماه سالجاری در محل نگارخانه‌ی تماشا واقع در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه  ۲۰ عکس مستند در اندازه‌ی ۴۵×۳۰ سانتیمتر با موضوع تخریب بافت مسکونی و شهری قزوین به ویژه در مناطق سنتی و تاریخی شهر به معرض بازدید عموم گذاشته می‌شود. مهران مافی بردبار، پگاه کاکاوند، سیدحسین میرکمالی، حامد ساجدی‌پور، آرش ملاحسنی، مریم زندپور، علی یوسفی، خشایار فاضل کاشانی، مهسا اسماعیلی، مهدی مرادپور، اکرم امینی‌ آزاد و فائزه قنبری عکاسان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند. 

 

نمایشگاه فوق که با همکاری اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و انجمن سینمای جوانان (دفتر قزوین) برگزار می‌شود، نخستین پروژه‌ی گروهی پاتوق‌های عکس استان قزوین است که هر دو هفته یک‌بار با شرکت جمعی از عکاسان استان برگزار می‌شود. شایان ذکر است جلسه‌ای نیز به منظور نقد و بررسی آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه گروهی عصر سه‌شنبه ۴ مهرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور مهدی وثوق‌نیا در محل سالن آمفی‌تئاتر مولانای مجتمع فرهنگی ارشاد قزوین برگزار خواهد شد.
گشایش: شنبه یکم مهرماه ۱۳۹۱ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۶ مهرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ دایر است.
نگارخانه‌ی تماشا، قزوین، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین