910816_2

کتاب «آن سوی دوربین» تالیف آرنولد کرین با ترجمه فرزانه احسانی موید توسط کتاب وارش و با همکاری کتاب پرگار روانه بازار نشر شده است.
آرنولد کرین، که مجله آرت نیوز لقب «استاد هنر مدرن آمریکا» را به او داده است، بیش از سیصد و بیست عکس از هنرمندان بزرگ عکاسی قرن بیستم گرفته که در این کتاب تعدادی از آن‌ها را منتشر کرده است. هر فصل از این کتاب جذاب و خواندنی، حاصل دریافتی شخصی از دوره زمانی‌ای است که مولف با سوژه‌های هنرمند خود سپری کرده که اغلب با همراهی خانواده و دوستان آن‌ها بوده است. متن‌ها و عکس‌های آرنولد کرین خواننده کتاب را به اتاق‌های نشیمن، کتابخانه‌ها، قفسه‌های دوربین و تاریکخانه‌ها می‌برد تا پویا‌ترین دوران در تاریخ عکاسی را برای ما بازآفرینی کند.
کتاب آن سوی دوربین، به معرفی و آشنایی با تفکر و دیدگاه شخصی عکاسان قرن بیستم، من ری، انسل ایستون آدامز، ایموگن کانینگ‌هایم، آندره کرتژ، پل استراند، واکر ایوانز، براسایی، بیل برانت، رابرت دو آسنو، ادوارد استیکن، دبلیو یوجین اسمیت، رابرت فرانک، برنیس آبوت، مانوئل آلوارز براوو، هری کالاهان، آرون سیسکیند، آرتور سیگل، بومان نیو هال، ماینور وایت، آرتور راستاین، آرنولد ابنر نیومن، لی فرید لندر،‌ گری وینو گراند، هنری کارتیه برسون می‌پردازد.
«آن سوی دوربین» با کاغذ گلاسه در اندازه ۲۰×۲۰ سانتیمتر و قیمت قیمت: ۲۲۵۰۰۰ ریال عرضه شده است.

برای خرید اینترنتی «آن سوی دوربین» می‌توانید به فروشگاه محصولات فرهنگی و آموزشی سایت عکاسی مراجعه کنید.