910921

نشست آموزشی ابراهیم حقیقی با عنوان «عکاشی» چهارشنبه ۲۲ آذر از ساعت ۱۵ در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واقع در شهر صدرا برگزار می‌شود.
ابراهیم حقیقی درباره این نشست گفت: در گذشته پروژه‌ای را اجرا کردم که برروی عکس‌ها ی گرفته شده نقاشی انجام دادم از این رو تصمیم گرفتم اسم نشست آموزشی انجام شده در شیراز را «عکاشی» بگذارم. و با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان این نشست دانشجویان رشته نقاشی هستند موضوعات مطرح شده در زمینه تصویر سازی همراه با نقاشی است.
 لازم به ذکر است نشست آموزشی «عکاشی» با همکاری حوزه هنری فارس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می‌شود.
ابراهیم حقیقی در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شده است. وی کار‌شناس ارشد معماری دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران است. حقیقی عضو انجمن بین المللی طراحان گرافیک، انجمن تصویرگران کتاب کودک و انجمن فیلمسازان مستند ایران است. این هنرمند گرافیست و عکاس از سال ۴۷ تاکنون طراح کتاب و مجلات گوناگون است و برای فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های مختلف صحنه را طراحی کرده و یا تیتراژ را ساخته است.