فرامرز عامل بردبار، دبیر «جشنواره عکس گلستانه» با صدور اطلاعیه‌ای، لغو این جشنواره را اعلام کرد.
در متن منتشره از سوی بردبار آمده است: «پس از برگزاری دو دوره منظم از جشنواره عکس گلستانه، چاپ دو کتاب آن و ارسال برای تمام شرکت کنندگان عزیز، بر اساس توافق اینجانب با مدیرعامل مؤسسه گلستان علی (ع) ، سومین جشنواره آغاز و فراخوان آن منتشر گردید. اما با کمال تأسف، اخیراً و بنا به دلایلی که مورد قبول اینجانب نیست! مدیرعامل محترم درخواست عدم برگزاری سومین جشنواره را داشتند.»
دبیر جشنواره گلستانه می‌افزاید: «صحبت‌های اینجانب با ایشان هم به نتیجه‌ای نرسید چرا که ایشان مدعی هستند از جای دیگری! دستور عدم برگزاری اعلام شده است.»
در این اطلاعیه، فرامرز عامل بردبار ضمن سپاس از هنرمندان عکاس که با حمایت‌هایشان، این جشنواره را از آن خود دانسته‌اند و با عذرخواهی از جامعه‌ی عکاسی کشور، عدم برگزاری «سومین جشنواره سراسری عکس گلستانه» را اعلام نموده و از عکاسان تقاضا کرده است از ارسال آثارشان برای دبیرخانه جشنواره خوداری نمایند.
او در پایان اطلاعیه خویش نوشته است: «در همین نامه استعفای خود را از دبیری جشنواره عکس گلستانه اعلام نموده و ضمن پوزش فراوان از عزیزانی که تا به امروز آثار خود را ارسال نموده‌اند، یادآور می‌شوم آثار این دوستان عودت داده خواهد شد.»