از شنبه ۱۶ دی کلاس «داستان مصور» توسط حسن دزواره برگزار می‌شود.

در معرفی این کلاس آمده است:
«معروف است که می‌گویند «یک عکس گویا‌تر از هزار کلمه است»، البته لازم به یاد آوریست که این نقل قول یا فرضیه مشروط قابل پذیرش است.
گاهی می‌توان با یک نگاه، تمامی پیام تصویری یک عکس را دریافت کرد بدون احتیاج به نوشتاربعنوان مکمل اطلاعات آن عکس (البته مهارت عکاس برای ثبت کردن «لحظه قطعی یا تعیین کننده» در اینجا بسیار حائز اهمیت است).
ولی لازم به یاد آوریست که در بیشتر موارد اطلاع رسانی تصویری عکس‌ها با بهره گیری از نوشتار، بعنوان مکمل اطلاعات آن‌ها امکان پذیر می‌شود. دراینجا می‌توان به عکس‌های خبری، داستان مصور، مقاله مصور و…، بعنوان نمونه اشاره کرد.
موضوع مورد بحث در این کارگاه آموزشی، آشنائی با مقوله «داستان گوئی تصویری» توسط عکس است. برای رسیدن به این منظور و در ابتدا برای آشنائی هر چه بهتر هنرجویان به مقوله «داستان و ساختار داستان گوئی» نوشتاری پرداخته می‌شود و پس از آن نحوه بیان داستان توسط عکس (‌ها)، مرکزیت پیدا می‌کند.
برای این منظور از عکس‌های گوناگون به عنوان نمونه‌های آموزشی بهره گرفته شده و هنر جویان تشویق می‌شوند که از عکس‌های موجود در سایت‌های گوناگون یا عکس‌های دیگران برای تمرین کردن استفاده کنند. ولی تمرکز اصلی بر این است که هنر جویان خود عکاسی کرده واز آن‌ها برای موضوع درس بهره بگیرند.
هدف اصلی این است که در طی این دوره هنر جویان بتوانند با عکس‌های خود و نوشتار بعنوان مکمل اطلاعات آن عکس‌ها، داستانی منسجم را ارائه کنند، تا در نشست‌ها درباره آن‌ها صحبت شده و نکات قوت و ضعف آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرند.»

حسن دزواره در رشته علوم ارتباطات و خبرنگاری از دانشگاه شهر «بوخوم» در آلمان، فارغ التحصیل شده است.
برای چندین سال خبرنگار در رشته هنری بوده و در دانشکده پروتستان‌های‌‌ همان شهر تدریس کرده است.
 پس از ترک آلمان به آمریکا عزیمت کرده و در جنوب ایالت کالیفرنیا، به تحصیل رشته فیلم پرداخت.
پس از ورود به ایران، در دانشگاه‌های علامه طباطبائی، دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه آزاد و دانشگاه سوره، تدریس کرد.
وی درس‌های «تئوری فتوژورنالیسم» و «تحلیل فیلم کوتاه» را برای اولین بار در دانشگاه‌های ایران ارائه کرده است.
سال‌ها «مدیر امور بین الملل» انجمن سینمای جوانان ایران بوده و بنیان گذار بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران بوده است، وی هم چنین پایه گذار جشنواره فیلم کوتاه سوره است.
دزواره تا کنون دو بار معتبر‌ترین نمایشگاه عکس در جهان «ورلد پرس فتو» را به ایران آورده است.
وی تا کنون در ۱۵ جشنواره بین المللی فیلم کوتاه درکشورهای مختلف جهان داور یا رئیس هئیت داوران بوده و بیشترین تعداد داوری بین المللی فیلم کوتاه را در بین داوران ایرانی در اختیار دارد.

کلاس «عکاسی مصور» یک روز در هفته، در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود و شهریه آن ۱۹۰ هزار تومان است.
علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به اینجا مراجعه و یا با شماره ۸۸۱۰۶۱۴۲ تماس بگیرند.

سایت عکاسی علاوه بر کلاس «داستان مصور»، کلاس‌های عکاسی مقدماتی، شناخت نور در عکاسی، مبانی هنرهای تجسمی در عکاسی، عکاسی تبلیغاتی، فتوشاپ برای عکاسان، عکاسی پرتره، عکاسی از مواد غذایی، عکاسی فاین آرت و ایده، اجرا، ارائه را ترم زمستان ۹۱ برگزار می کند. برای اطلاع از برنامه کلاس‌های حضوری به اینجا مراجعه کنید.