911202

دومین نمایشگاه و حراج «تابلوهای کوچک» با آثاری از پیشکسوتان و هنرمندان باسابقه و جوان جمعه ۴ اسفندماه در گالری آریا برپا می‌شود.
دومین نمایشگاه «تابلوهای کوچک» با هدف جمع‌آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آن‌ها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند، در قالب نقاشی، طراحی، چاپ دستی و تصویرسازی برپا خواهد شد.
آریا اقبال شکوهی مدیر گالری آریا درباره این نمایشگاه گفت: دومین نمایشگاه «تابلوهای کوچک» با استقبال هنرمندان حوزه تجسمی روبرو شده و ۱۵۰۰ هنرمند آثار خود را به گالری تحویل دادند. این در حالی است که هنرمندان از یک تا پانزده اثر ارائه کرده‌اند و در مجموع بیش از ۲۵۰۰ اثر به گالری رسید.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار ۳۲۵ هنرمند به نمایش در خواهد آمد که از آثار هنرمندانی پیشکسوت و باسابقه‌ای چون کامبیز درمبخش، پریوش گنجی، گیزلا وارگاسینایی، سیروس آقاخانی، هوشنگ هاتفی، شاهو بابایی، علیرضا سعادتمند و … تا هنرمندان جوانی که تاکنون نمایشگاهی نداشته‌اند، آثارشان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مدیر گالری آریا درباره شیوه حراج دومین نمایشگاه «تابلوهای کوچک» نیز گفت: یک دیوار گالری به آثار بخش حراج اختصاص دارد و حراج این نمایشگاه، از لحظه افتتاح در ساعت ۱۶ روز ۴ اسفند آغاز و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت. شیوه حراج نیز بدین صورت خواهد بود که بر اساس قیمت پایه هر لیبلی که بر روی اثر بخورد به معنای این است که ۵۰ هزار تومان به قیمت کار افزوده خواهد شد. به این صورت قیمت نهایی و خریدار نهایی نیز در ساعت ۸ شب بیستم اسفند مشخص می‌شود.
وی افزود: آثار برای حراج نیز انتخاب شده‌اند و آثاری را که احساس کردیم از ارزش بالاتری برخوردار هستند، برای این بخش در نظر گرفته‌ایم. همچنین باقی آثار دومین نمایشگاه «تابلوهای کوچک» نیز بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان قیمت ثابت دارند و هر اثری که به فروش رسد، اثری دیگری جایگزین آن خواهد شد.
لازم به یادآوری است آثار دومین نمایشگاه و حراج «تابلوهای کوچک» با انتخاب آریا اقبال شکوهی گردآوری شده است که، میزبان آثار ۳۲۵ هنرمند است که آثار خود را در قطع کوچک ارائه می‌دهند. این نمایشگاه با هدف جمع آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آن‌ها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند به همت گالری آریا برپا می‌شود.
 نمایشگاه «تابلوهای کوچک»جمعه ۴ اسفند افتتاح و تا ۲۰ اسفند میزبان علاقمندان است.
گالری آریا، خیابان ولیعصر، بالا‌تر از سه راه بهشتی، کوی زرین، شماره ۱۰