سومین جشنواره ملی عکس بیرجند در قاب ایران در تداوم سیاست‌های فرهنگی هنری و آموزشی خود و پس از برگزاری دو دوره جشنواره ملی عکس و به تصویر کشیدن ظرفیت‌های مختلف این شهر فرهنگ دوست توسط بیش از پنج هزار عکس ثبت شده در دو دوره گذشته، در سال جاری نیز اقدام به برپایی گردهمایی بزرگ عکاسان در قالب یک هفته برنامه تخصصی عکاسی شامل اردوی تخصصی پنج روزه مشتمل بر عکاسی از شهر و شرکت در کارگاه‌های آموزشی، داوری و مراسم اختتامیه جشنواره می‌کند.

مدت اردو: شنبه ۳۱ فروردین ماه لغایت پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۲ خواهد بود.
عکاسان دعوت شده به این اردو، به مدت پنج روز کامل میهمان جشنواره خواهند بود و تمامی هزینه‌های ایشان در بیرجند (اسکان، صبحانه، نهار، شام و پذیرایی) بر عهده جشنواره خواهد بود.

راهنمای ثبت نام:
همه عکاسان علاقه‌مند و داوطلب شرکت در این اردو باید رزومه خود را که در آن فعالیت‌های عکاسیشان ذکر شده باشد به همراه شماره تماس ثابت و همراه خود از صبح چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۱ حداکثر تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۰ فروردین ۹۲ به صورت یک فایل word به ایمیل akkaseekhaledi@gmail.com ارسال کنند.
دبیرخانه جشنواره پس از بررسی رزومه‌ها، اسامی منتخبین و پذیرفته‌شدگان را شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ در «سایت عکاسی» منتشر خواهد کرد.
عکاسان منتخب از صبح شنبه ۳۱ فروردین ۹۲ در بیرجند میهمان جشنواره خواهند بود.
لازم به ذکر است که این اردو‌ها دارای چهار کارگاه علمی تخصصی عکاسی پیرامون موضوعات جشنواره در چهار شب متوالی خواهد بود.
آدرس دبیرخانه: خراسان جنوبی، بیرجند، انتهای میدان توحید، خیابان مفتح ۳۴، پلاک ۹، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند
تلفن دبیرخانه: ۴۴۵۰۳۳۲ و ۴۴۲۲۰۱۳ و ۴۴۲۲۰۱۴ کد بیرجند ۰۵۶۱
پاسخگوی سوال‌های شما درباره اردو‌ها هستند.