920222

«مسئولیت نامحدود» اولین دوره نمایش مجموعه عکس‌های دانشجویان رشته عکاسی در پنج دانشگاه از دانشگاه‌های هنر استان تهران با هدف شناسایی و نمایش استعدادهای دانشجوی به روایتی دانشجوی است.
دانشجویان شرکت‌کننده: حامد زبیراوی، رحمان فیضی، مهسا بیگلو، محمد گل محمدی، هوفر حقیقی
شیوه ارائه به این گونه است که مجموعه آثار یک عکاس که شامل سه فریم عکس در اندازه۵۰×۷۰ است در فضای پر رفت و آمد دانشگاه به مدت یک هفته نمایش داده می‌شود و هفته بعد مجموعه آثار دانشجوی دیگری جایگزین عکس‌های قبلی شده به گونه‌ای که در این پنج هفته همه آثار دانشجویان حاضر در این پروژه به صورت چرخشی در آن دانشگاه و دیگر دانشگاه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.
رحمان فیضی، نمایشگاه‌گردان درباره این پروژه گفته است:
شاید بهترین تعریف پروژه مسئولیت نامحدود «دیدن و دیده شدن به روایتی دیگر» باشد، که طی آن ما دانشجویان با نمایش آثارمان در فضاهای اندک و نامتعارف دانشگاه‌ها و به گردش درآوردن آثارمان در محیطی غیر از گالری‌ها و فضاهای تعریف‌شده، مسئولیتمان در به نمایش گذاشتن آثارمان را نامحدود می‌کنیم و در این اثر گردانی فرصت‌هایی متفاوت را، هم برای تولیدکنندگان و هم برای مخاطبان آثارمان فراهم می‌آوریم. اکثر ما دانشجویان برای نمایش تجارب و پروژه‌هایمان فضای کافی در اختیار نداریم و دسترسی به گالری‌ها و فضاهای رسمی نمایش آثار چندان برایمان آسان نیست و این ما را از بهره‌مندی از نقد و نظر دیگران محروم می‌کند. مسئولیت نامحدود تلاشی است برای به نمایش در آوردن آثار دانشجویان در سطح دانشجویی و ایجاد موقعیت‌های صمیمی‌ و تجربی برای بررسی و نقد آثار، کشف و تشویق استعداد‌ها و گردش ایده‌ها و افکار.
عکس‌ها در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه هنر و معماری تهران، دانشگاه سوره تهران، دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران به نمایش در می‌آید.
 شروع اجرا: پنجشنبه ۲۲ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت
با همکاری دو هفته نامه تجسمی تندیس و باتشکر از: هلیا دارابی، امیر علی قاسمی، مکائیل رحمانی، زروان روح بخشان، روژین علوی، فرهاد امیر فراهانی

920122