سایت عکاسی در ترم  بهار ۹۲ دوره‌ی کلاس حضوری «عکاسی مقدماتی – فشرده» را برگزار می‌کند. برگزاری این دوره‌ی آموزشی به صورت فشرده براساس تقاضای علاقمندان و هنرجویانی که ساکن تهران نیستند طراحی و برنامه‌ریزی شده تا امکان حضور این عزیزان در این کلاس‌ به طور حضوری در یک دوره‌ی زمانی کوتاه‌مدت فراهم شود.

هنرجویان در این دوره به صورت تئوریک و عملی با مفاهیم اولیه‌ی فن عکاسی همچون سرعت شاتر، دیافراگم، حساسیت، نورسنجی، جبران نوردهی، فوکوس، فاصله‌ی کانونی، عمق میدان وضوح، لنزها و ویژگی‌های آنها، تراز سفیدی، قفل فوکوس و نورسنجی، براکتینگ، فلاش، فیلترها، فورمت‌های ذخیره عکس و سایر مواردی که هنگام شروع عکاسی به آن‌ها نیاز دارند آشنا می‌شوند. 

 مدرس این دوره‌ی فشرده کاوه بغدادچی است که تاکنون برنده‌ی چندین جایزه‌ی عکاسی در داخل و خارج کشور از جمله ۶ جایزه‌ی بین‌المللی بوده است. آثار او تاکنون در بیش از ۶۰ مسابقه و جشنواره‌ی سراسری و بین‌المللی مورد پذیرش قرار گرفته است. در کارنامه‌ی او تدریس عکاسی در دانشگاه آزاد قزوین و انجمن سینمای جوان هم دیده می‌شود. وی هم‌اکنون به عنوان نویسنده و مترجم مطالب خبری، آموزشی و تحلیلی با «سایت عکاسی» و به عنوان مدرس با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای همکاری دارد. [بیشتر

کلاس فشرده‌ی «عکاسی مقدماتی» در ۶ جلسه از روز شنبه ۲۱ تا پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۲ هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳ برگزار می‌شود و شهریه آن ۱۸۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به اینجا مراجعه و یا با شماره ۸۸۱۰۶۱۴۲ تماس بگیرند.