920224_14
 

جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه سالجاری نمایشگاه مشترک عکس‌ فراز حبیب‌اللهیان و تارا رحیمی با عنوان «پرنده‌ای که پر کشید» در محل نگارخانه‌ی دریابیگی گشایش می‌یابد.

 

    در یادداشت معرفی این نمایشگاه آمده است: «ماهیت پرنده بودن، پرکشیدن است. آرام که می‌نشیند می‌دانی این دم نمی‌پاید، عکس ضرورت نگه داشتن این لحظه است. پا که پیش می‌گذاری، پرکشیده است، لحظه معنا می‌یابد، لحظه‌ی‌ تصویر، لحظه‌ای بی‌بازگشت و گریزناپذیری مجبورت می‌کند که آن را ثبت کنی. لحظه‌ای که عکس اتفاق می‌افتد، زمان حال ابدی شده‌ایست که دیگر به گذشته و آینده‌ی آن دستیابی نخواهی داشت و پرنده با هیبت قبلی بازنخواهد گشت، پرواز را ادامه خواهد داد. عکاس و بیننده در صدد دیدن لحظه‌ای هستند که دیده نمی‌شود ، آینده‌ای که از جنس دیگری است، لحظه‌ای پس از پر کشیدن، جدا شدن از جهان، لحظه‌ی مواجهه.»
   تارا رحیمی متولد ۱۳۶۷ در تهران و دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته‌ی عکاسی و فیلمبرداری دانشگاه فرهنگ و هنر است و سابقه‌ی شرکت در ۴ نمایشگاه گروهی عکس و برپایی یک نمایشگاه انفرادی در نگارخانه‌ی نقش‌جهان را در کارنامه دارد. فراز حبیب‌اللهیان نیز متولد ۱۳۶۸ در تهران است که در ششمین دوره‌ی مسابقه‌ی بین‌المللی هنر لاگونا در ایتالیا یکی از ۱۵ فینالیست بوده است.
 
گشایش جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا یکم خردادماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
نگارخانه‌ی دریابیگی، شهرک غرب، فاز ۳، خیابان حسن سیف، روبروی مسجد جامع، خیابان دوم، پلاک ۶