920231_2

دومین نمایشگاه مشترک  فرید ثانی و امیرحسین مددی با عنوان «بیرون از کادر» از عصر پنج‌شنبه دوم خردادماه سالجاری در خانه‌ی هنرمندان ایران گشایش می‌یابد. 
این نمایشگاه با محوریت و نمایش عکس‌هایی از  چشم‌اندازهای زیبای ایران،  مخاطرات و نگرانی‌های زیست‌محیطی و نقش افراد جامعه در این امور برگزار می‌شود. در بخشی از یادداشت معرفی این نمایشگاه آمده است: «در دهه‌های اخیر توسعه و مدرن‌سازی جوامع شهری و روستایی، رشد گردشگری  و گسترش صنایع همگی به قیمت تخریب طبیعت و از بین بردن چشم‌اندازهای بومی و سنتی ایران که امانت آیندگانمان است انجام شده، به‌ عبارتی کوتاهترین مسیر توسعه انتخاب شده  است! مسیری که سبب می‌شود در آینده نه‌چندان دور  بالیدن به اقلیم و جغرافیای طبیعی  ایران صرفا با استناد به عکس‌ها و نوشته‌های قدیمی صورت گیرد و عوارض و مخاطرات نداشتن آنها گریبانگیرمان شده باشد.» 
فرید ثانی متولد ۱۳۵۶، کارشناس و متخصص کامپیوتر و شبکه‌های کامپیوتری است که سابقه‌ی بیش از ۷ سال عکاسی در گرایش‌های سفر، طبیعت و چشم‌انداز، حضور در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس در داخل و خارج و کسب جوایزی از مسابقات عکاسی را در کارنامه دارد. امیرحسین مددی نیز متولد ۱۳۵۶ و کارشناس سخت‌افزار است. حضور در چهار نمایشگاه گروهی و انفرادی و کسب جوایزی از مسابقات عکاسی مختلف و همکاری با مجلات و نشریات طبیعت و گردشگری از جمله‌ی فعالیت‌های او در زمینه‌ی عکاسی از ۷ سال پیش تاکنون است.

گشایش: پنج‌شنبه دوم خردادماه ۹۲ – ساعت ۱۷ تا ۲۰ 
نمایشگاه تا ۱۰ خردادماه جاری هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۰ ادامه دارد.
خانه‌ی هنرمندان ایران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، باغ هنر، نگارخانه‌ی بهار