شرکت هنسل آلمان به مناسبت پنجاهمین سال فعالیت خود از تمام عکاسان سراسر دنیا دعوت کرده است تا در «مسابقه‌ی عکاسی هنسل» شرکت نمایند. عکس‌های ارسالی باید به صورت نمایش یکی از لوازم هنسل باشد. این عکس‌ها می‌توانند در موقعیت کار با لوازم یا با سوژه‌های اجتماعی یا طنز به صورت مستقیم و یا موارد دیگر تهیه شده باشد. متنی با حداکثر ۵۰۰ کلمه می‌تواند ضمیمه‌ی عکس‌ها باشد. 

 شرایط شرکت در مسابقه:
۱. تصاویر ارسالی باید با فرمت jpg بوده و حجم آن از یک مگابایت و اندازه‌ی آن از ۲۰۰x۳۰۰ پیکسل یا x۱۸۱۳ سانتیمتر با ۳۵۰ dpi بیشتر نباشد. 
۲. آخرین مهلت ارسال عکس‌ها برابر با ۸ مهرماه ۹۲ ‌ (۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳) است. 
۳. عکس‌ها در وبلاگ و سایت رسمی هنسل به نمایش درآمده و تمام بازدیدکنندگان می‌توانند به آنها رای دهند. زمان رای‌گیری از ۹ مهرماه تا ۱۰ آبان‌ماه ۱۳۹۲ خواهد بود. 
۴. جایزه‌ی اهدایی به عکس برتر این مسابقه یک کیت فلاش فوق حرفه‌ای هنسل Expert D با تمام لوازم جانبی به ارزش ۵ هزار یورو، امکان یک هفته اقامت در شهر ورتزبورگ آلمان، هزینه‌ی بلیط رفت و برگشت هواپیما و اقامت در هتل به همراه ۳ دعوت به ضیافت‌های رسمی شام تعیین شده است. 
۵. از میان عکس‌های ارسالی توسط هر عکاس حداکثر ۳ فریم به بخش مسابقه راه می‌یابد. 
۶. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا و برای ارسال عکس‌ها به اینجا مراجعه نمایید. 
۷.  پس از ارسال عکس‌های خود جهت پیگیری، نام و نام‌خانوادگی، تعداد و تاریخ ارسال آثار را به ایمیل info@rangesystem.com شرکت رنگ سیستم نماینده انحصاری محصولات هنسل در ایران اطلاع دهید.

شرایط و تعهدات: 
 ۱. عکاس باید صاحب و مالک قانونی عکس بوده و شخص دیگری در این رابطه دخیل نباشد. حتی اگر عکس توسط فرستنده گرفته نشده باشد. 
 ۲. در صورتی که عکس توسط فرستنده گرفته نشده حتما باید اعلام شود. 
 ۳. عکاس موافقت می‌کند که عکس‌های ارسالی در گالری آنلاین هنسل و همچنین در سایت‌ها و وبلاگ‌های مربوط به شرکت هنسل به نمایش درآید. 
 ۴. عکاس موافقت می‌کند تا شرکت هنسل حق نپذیرفتن هر عکس را بدون ارایه‌ی هیچ دلیلی داشته باشد به خصوص در مواردی که عکس‌ها مناسب نبوده یا سوژه‌ی نامناسبی داشته باشند یا حاوی موارد تبعیض‌آمیز یا سایر مواردی باشند که برای کودکان زیان‌بار باشد و یا آنهایی که مطابق با قوانین جاری نباشند. 
 ۵. عکاس موافقت می‌کند که در صورت ورود اثرش به مرحله‌ی نهایی مسابقه، شرکت هنسل از عکس‌های مربوطه در نشریات و همچنین در طول مراسم و روی اینترنت استفاده نماید. وی همچنین اجازه می‌دهد که عکس‌های برنده بدون محدودیت برای نمایش محصولات شرکت استفاده شوند. 
 ۶. تصاویر برگزیده‌ی مسابقه همچنین در نمایشگاه، دفاتر و نمایندگی‌های هنسل به نمایش در می‌آیند و در انتشارات، مجله‌ها و کتاب‌های مشابه به چاپ می‌رسند.