در آستانه‌ی فرا رسیدن جشن نیمه‌ی شعبان مراسم پایانی و اهدای جوایز جشنواره‌ی عکس تیبا در زندگی شهری عصر یکشنبه دوم تیرماه ۹۲ با حضور قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سایپا و جمعی از عکاسان شرکت‌کننده و علاقه‌مند در محل نگارخانه‌ی ایوان برگزار شد.
هیات داوران این جشنواره متشکل از افشین شاهرودی، مرتضی جانبخش و مهدی حسینی از میان بیش از ۵۳۰ اثر رسیده از ۸۰ عکاس نهایتا ۳۸ عکس از ۲۶ عکاس را برای نمایشگاه انتخاب کرده بود که در مراسم عصر یکشنبه از میان این افراد سه نفر به شرح زیر حائز رتبه‌های برتر شدند:

نفر اول: مجید خالقی مقدم
نفر دوم: سیدمدیار شجاعی‌فر
نفر سوم: محمد اختری

گفتنی‌ست پس از مراسم اهدای جوایز، نمایشگاه عکس آثار منتخب این مسابقه نیز به مدت ۴ روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نگارخانه‌ی ایوان به نشانی خیابان آفریقا، چهارراه شهید حقانی، کوچه‌ی کمان، پلاک ۲۵، ساختمان انتشارات علمی و فرهنگی برپا شد. در این نمایشگاه ۳۸ عکس از ۲۶ عکاس در ابعاد ۷۰×۵۰ سانتیمتر در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار گرفت. گروه خودروسازی سایپا با همکاری شرکت فرهنگ فیلم تهران، پیش از این طی فراخوانی از کلیه علاقمندان به عکاسی برای حضور در این جشنواره با هدف شناسایی جایگاه محصولات سایپا در جامعه و زندگی مردم دعوت به عمل آورده بود.