920410_1

    آثار برگزیده‌ی پنجمین مسابقه‌ی عکاسی از سفره‌های افطار، که سال گذشته برگزار شده بود، در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان در محل موزه‌ی تاریخ معاصر (مردم‌شناسی) واقع در مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی سعدآباد به نمایش در می‌آیند. 
 به گزارش روابط عمومی دبیرخانه‌ی مسابقات فرهنگی- هنری سفره‌های ایرانی اسلامی، مراسم افتتاح این نمایشگاه و همچنین آیین تقدیر از برگزیدگان پنجمین مسابقه‌ی عکاسی از سفره‌های هفت‌سین با حضور دکتر محمدرضا سعیدآبادی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اصغر امیرنیا مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر مرتضی رضوان‌فر معاون پژوهشی پژوهشکده‌ی مردمشناسی سازمان میراث فرهنگی، جمعه ۱۴ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن سینمای کاخ ملت واقع در مجموعه‌ی سعدآباد برگزار می‌شود. 
 در این نمایشگاه ۴۵ عکس منتخب در محل موزه‌ی هنر و مردم در مجموعه‌ی سعدآباد از تاریخ ۱۴ تیرماه برای بازدید عموم ارائه می‌شود. این نمایشگاه شامل ۲۵ اثر راه‌یافته به پنجمین مسابقه‌ی عکاسی از سفره‌های افطاری به همراه ۲۰ اثر دیگر از آثار منتخب سال‌های گذشته می‌باشد که با حمایت کمیسیون ملی یونسکو و کاخ موزه سعدآباد به نمایش در می‌آیند. 

افتتاحیه و اهدای جوایز: جمعه ۱۴ تیرماه ۹۲ – ساعت ۱۷ تا ۱۹
نمایشگاه تا ۲۸ تیرماه ۹۲ هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ دایر است. 
موزه‌ی هنر و مردم، خیابان ولیعصر، تجریش، میدان دربند، مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی سعدآباد