فروشگاه آنلاین محصولات فرهنگی و آموزشی سایت عکاسی با محوریت کتاب، نشریه و مجله، فیلم و نرم‌افزارهای آموزشی مرتبط با دنیای عکاسی از ۵ مرداد ۹۱ به عنوان نخستین فروشگاه آنلاین تخصصی نشریات و محصولات فرهنگی با موضوع عکاسی راه‌اندازی شد.

خوشبختانه در طول یک سالی که از فعالیت این فروشگاه گذشته است، این بخش از سایت عکاسی همواره با استقبال چشمگیر کاربران سایت و سایر علاقه‌مندان همراه بوده به طوری‌که در این مدت صدها کتاب، مجله، فیلم و نرم‌افزار آموزشی عکاسی توسط کاربرانی از اقصی نقاط کشور به واسطه‌ی این فروشگاه آنلاین تهیه شده است.
سایت عکاسی تلاش کرده است با گردآوری آرشیوی کامل از تمامی محصولاتی که با موضوع عکاسی منتشر شده‌اند مجموعه‌ای کامل و جامع را به صورت آنلاین در دسترس تمامی علاقه‌مندان به عکاسی، به ویژه عکاسانی که ساکن تهران یا سایر شهرهای بزرگ نیستند، قرار دهد. گفتنی‌ست آثار ارائه شده در این فروشگاه براساس ماده‌ی ۲۳ قانون حمایت از حقوق مولفان همگی با مجوز صاحب امتیاز اثر عرضه شده‌اند.
در حال حاضر بیش از ۲۲۰ عنوان کتاب، مجله و فیلم بر روی فروشگاه محصولات فرهنگی و آموزشی عکاسی در دسترس است و با گذشت زمان به طور متناوب عنوان‌های تازه‌تری هم به آن اضافه خواهد شد. امکان مشاهده‌ی همه‌ی محصولات به صورت یکجا یا دسترسی ساده‌تر به موضوعات مورد نظر از راه فهرست موضوعی و دسته‌بندی شده‌ی محصولات از امکانات این فروشگاه است.


جستجوی سریع و دقیق، امکان مرتب کردن کتاب‌ها براساس نام یا قیمت و همچنین کسب اطلاعاتی درباره‌ی ناشر، قیمت، شرایط چاپ، و خلاصه‌ای از محتوای هر یک از کتاب‌ها در کنار تصویر جلد و چند نمونه از صفحاتی داخلی هر کتاب از دیگر قابلیت‌های این فروشگاه آنلاین است. شایان ذکر است خرید از این فروشگاه و استفاده از امکانات آن تنها با یکبار ثبت‌نام و گشایش یک حساب کاربری به سادگی برای همه‌ی عکاسان و علاقه‌مندان به محصولات فرهنگی و کتاب‌های عکاسی در سراسر کشور فراهم است.


علاقه‌مندان برای آگاهی از نحوه و زمان دریافت کتاب‌های خریداری شده می‌توانند به اینجا مراجعه کرده یا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ با شماره تلفن‌های ۸۸۱۰۶۱۴۲ تماس بگیرید.