920529

    کارگاه آموزش عکاسی با عنوان «چگونه یک عکس سالم بگیریم» به مدت دو هفته‌ از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در شیراز برگزار می‌شود. 

    مدرسین مباحث مختلف این دوره احسان قنبری فرد، آرش اشکر و مرضیه حیدری هستند و به گفته‌ی برگزارکنندگان برنامه‌ها و مباحث طرح شده در این کارگاه با نیازسنجی علاقمندان عکاسی تهیه و تدوین شده است و مواردی از جمله ایده‌پردازی در عکاسی، فلسفه عکاسی، ترکیب‌بندی در عکاسی، مدیریت، ویرایش و پردازش فایل‌های خام، نقد و تحلیل عکس، بررسی سبک‌های عکاسی و ویژگی‌های آن‌ها، کارگاه عملی و… را در بر می‌گیرد. 

    علاقمندان می‌توانند جهت آگاهی از شرایط و هزینه‌ی ثبت‌نام تا دوم شهریورماه ۹۲ با شماره‌های ۰۹۳۵۴۵۷۷۴۳۱ و ۰۷۱۱۲۲۸۷۵۰۷ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به گالری بامداد واقع در شیراز، میدان اطلسی، بلوار هجرت، جنب اداره پست، ساختمان هجرت، طبقه دوم مراجعه کنند. گفتنی‌ست ثبت‌نام این برنامه از ۲۲ مردادماه سالجاری آغاز شده است و تشکیل کارگاه‌ها نیز از ۸ شهریورماه به مدت دو هفته و به صورت سه روز در هفته (صبح و عصر) خواهد بود. به گفته‌ی مسئولین برگزاری به تمامی شرکت‌کنندگان بن رایگان کتاب به مبلغ ۳۰ هزار تومان اهدا می‌شود.