آموزشگاه سایت عکاسی در ترم تابستان جاری دوره‌ی جدید کلاس «عکاسی فاین آرت» را از یکشنبه سوم شهریورماه ۹۲ به صورت حضوری توسط دکتر مهدی مقیم‌نژاد برگزار می‌کند. 

   در بخشی از متن معرفی این کلاس آمده است: «عکاسی فاین آرت به چه معناست؟ آیا این عبارت ما را به شیوه‌ی مشخصی از عمل عکاسی می‌رساند؟ آیا عکاسی فاین آرت مستلزم رویکرد ویژه‌ای به رسانه‌ی عکاسی و جهان پیرامون است؟ آیا عکاسی فاین آرت دربرگیرنده‌ی روش‌های تکنیکی معینی است؟ آیا فاین آرت در دنیای عکاسی یک ژانر محسوب می‌شود؟» 

   هنرجویان این کلاس‌ محدود به عکاسان نبوده و کلیه علاقمندان فعال در دیگر عرصه‌های هنری و ادبی نیز به شرط آشنایی و تجربیات اولیه عملی در عکاسی می‌توانند در این دوره شرکت کنند. مدرس این کلاس دکترمهدی مقیم‌نژاد، عکاس و پژوهشگر، دارای مدرک دکترای پژوهش هنر و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران با درجه استادیار است که صاحب تالیفات متعدد در حوزه‌ی تئوری هنر و عکاسی می‌باشد. 

کلاس «عکاسی فاین آرت» یک روز در هفته، روزهای یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در ۸ جلسه برگزار می‌شود و شهریه‌ی آن ۲۳۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به اینجا مراجعه و یا با شماره ۸۸۱۰۶۱۴۲ تماس بگیرند. 

    شایان ذکر است آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در ترم تابستان ۹۲ به غیر از دوره آموزشی «فاین آرت» کلاس‌های دیگری را نیز برگزار می‌کند. هنرجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از فهرست و سایر اطلاعات مربوط به برگزاری کلاس‌ها یا ثبت‌نام در آنها به اینجا مراجعه کنند.