کمی پس از نخستین سالگرد وقوع زلزله‌ در مناطقی از استان آذربایجان شرقی، برای همدردی با آسیب‌دیدگان این حادثه، نمایشگاه عکسی در گالری «نی» وابسته به اتحادیه فرهنگی هنری فارسی‌زبانان (AIT) در تهران برپا می‌شود. 
 ‎این نمایشگاه با عنوان «حیدر بابا! آسمان‌ها ابریست» (حیدر بابا! گویلر بوتون دوماندی) دربرگیرنده‌ی حدود ۳۰ عکس‌ سیاه و سفید در ابعاد ۱۰۵×۷۵ و ۱۰۰×۱۵۰ سانتیمتری از مهدیه میرحبیبی است که از ۱۶ شهریورماه جاری با حمایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. 
 مهدیه میرحبیبی پیش از این نمایشگاه انفرادی «همراه با باد در موگادیشو» را آبان‌ماه ۹۰ در هند و سپس دو نمایشگاه دیگر با نام «به رنگ سومالی» را نیز در خانه هنرمندان تهران و گالری صلح (وابسته به جمعیت هلال احمر ایران) برپا کرده است. او همچنین یکی از برگزیدگان مشترک گرایش عکاسی در «بخش ویژه» چهارمین دوره‌ی جشنواره تجسمی فجر در زمستان ۹۰ بوده است. برگزاری نشستی با نام «نگاهی از ایران» در قالب یکی از برنامه‌های جنبی فستیوال چوبی‌ملا ۲۰۱۳ در بنگلادش و حضور در میان برگزیدگان هشتمین شماره نشریه عکاسی پیکس از دیگر فعالیت‌های اخیر این عکاس مستند ایرانی است. 

افتتاحیه: شنبه ۱۶ شهریورماه ۹۲ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۲۲ شهریورماه جاری هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ دایر است
گالری نی، خیابان موحد دانش (اقدسیه)، بعد از خیابان سباری (آجودانیه)، کوچه نیلوفر، پلاک ۳، اتحادیه فرهنگی فارسی‌زبانان