نمایشگاه عکس‌های صحنه‌پردازی شده‌ی مهدیا مصباحی با عنوان «عریان» از پنجشنبه ۲۱ شهریورماه ۹۲ در گالری آرتین مشهد گشایش می‌یابد. 
 مهدیا مصباحی در این نمایشگاه ۵ اثر در ابعاد ۱۲۰×۱۸۰ سانتیمتر را به صورت چاپ بر روی بوم به نمایش می‌گذارد. در بخشی از بیانه‌ی عکاس برای این مجموعه آمده است: «عریان، برهنه کردن لایه‌های زیرین اتفاقات و حالاتی از زندگی انسان‌هاست حالاتی که ریشه در پیچیدگی‌های تودرتوی ذهنی و رفتاری انسان‌ها دارد. رفتارهایی که در گذشته، حال و آینده‌ی انسان‌ها مستتر است و زمان موعود، کنش‌های رفتاری بشر به آتش ویرانی گره می‌خورد، آتشی که در این مجموعه آثار از متافیزیک به فیزیک در آمده و دستمایه اصلی مولف آثار می‌شود. آتش آن عنصر مینوی قابل پرستش که زمانی در اساطیر و باستان عریانی در مقابلش عامل تطهیر بود اکنون عنصر ویرانگر و ضلع سوم مثلث این روایت می‌شود.» 
 مهدیا مصباحی متولد ۱۳۵۵ در مشهد و دانش‌آموخته فیلمسازی انجمن سینمای جوان است که عکاسی را به صورت تجربی آموخته است. وی ساخت ۴ فیلم کوتاه، برگزاری ۳ نمایشگاه انفرادی عکس تئاتر، حضور در بیش از ۱۵ نمایشگاه گروهی، راه‌یابی به حدود ۷۰ جشنواره داخلی و خارجی و کسب چند جایزه از این مسابقات را در کارنامه دارد. 

گشایش: پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۲ – ساعت ۱۸
نمایشگاه تا ۲۵ شهریورماه جاری همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دایر است
گالری آرتین، مشهد خیابان احمد آباد، بین قائم ۱۱ و ۱۳، پلاک ۳۲