نمایشگاه عکس‌های بابک برزویه با عنوان «نقش اول» از جمعه ۲۲ شهریور ماه ۹۲ در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد.
بابک برزویه در این نمایشگاه با اجرایی متفاوت سعی در بیان مفهومی نقش در زندگی انسان امروزی دارد.

متنی که به مناسبت برگزاری این نمایشگاه توسط عیسی عماد به تحریر درآمده است بدین شرح است:

نقش اول…

«دوربین، صدا، حرکت… حرکتی از ازل برای زیستن در چارچوبی به نام سناریوی زندگی. تکاپویی به منظور بهترین ایفای نقش اول عمری در حال گذار از دنیایی سنتی به دنیایی مدرن، از مدرن به پست مدرن و اکنون از پست مدرن به سوی تبلور تصویری در فرا پست مدرن؛ تا فردا قرعه کار به نام چه در آید و نقشمان در لنز دوربین گیتی چگونه در افتد! رخساری بی‌حجاب یا چهره‌ای در نقاب؟
و اما از تمام یکی بود و یکی نبود‌ها که بگذریم یادمان نرود که نقش اول‌ها همیشه در کلوزآپ حیات برابر دیافراگم حساس قاب زندگی قرار دارند، همانجا که نور الهی است و عدسی درون و آینه زاویه دار تمام نمای وجود تا تصویری بسازد به نام کارنامه عمل. پس مراقب دیالوگ‌های هستی خویش باشیم که کوچک‌ترین لغزش نقش اول، بزرگ‌ترین خطای آن محسوب می‌شود!»

بابک برزویه فارغ التحصیل عکاسی و شاخه‌های مستند اجتماعی، خبری، صنعتی تبلیغاتی و سینمایی را به صورت جدی دنبال می‌کند.
بابک برزویه از عکاسان فعالی است که ضمن فعالیت در شاخه‌های مختلف عکاسی با برپایی نمایشگاه‌های متعدد، عضویت در مجامع صنفی و انجمن‌های عکاسی، از طریق وبلاگ و فتوبلاگ شخصی و همکاری با آژانس‌های خبری حضور فعالی در اینترنت دارد.
گفتار متن مرتضی هاشمخانلو، مشاوره در اجرا حیدر رضایی، ناظر چاپ پیام برازجانی، اجرا حمیدرضا درویش، بهزاد استادیان، پریدخت اصباح، صبا اسدی، پریسا طاولی

گشایش: جمعه ۲۲ شهریور ۹۲ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۳۱ شهریورماه جاری همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ دایر است
خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران، نگارخانه زمستان