دومین دوسالانه بین‌المللی عکس دهلی‌نو با حضور شماری از عکاسان ایرانی در بخش‌های مختلف آن و به صورت غیررقابتی از ۵ تا ۱۹ مهرماه برگزار شده است.

بخش اصلی این دوسالانه امسال شامل سه قسمت مجزا یعنی نمایش عکس‌های به صورت چاپ شده، نمایش به صورت دیجیتالی یا اسلایدشو و همچنین نمایشگاه‌های جانبی است که توسط گالری‌های مختلفی از هند و برخی کشورهای دیگر از جمله گالری محسن برپا شده است. امسال در بخش دوم یعنی اسلایشو و نمایش دیجیتالی چهار عکاس ایرانی حاضر هستند. 

در این بخش حسین فاطمی با مجموعه «افغانستان: میراثی از ویرانی» درباره اثرات جانبی ویرانگر سال‌ها جنگ داخلی بر زندگی مردم عادی افغان، یاسمن دهمیانی با مجموعه «۳۴ سال پس از انقلاب» با نگاهی به جنبه‌هایی از حضور نمادهای انقلابی در ایران امروز که بیش از ۳۴ سال از پیروزی انقلاب در آن می‌گذرد، هاشم شاکری با مجموعه «تاسوعا و عاشورا در غرب ایران» با مضمون مراسم سنتی و منحصربه‌فرد عزاداری مردم شهر خرم‌آباد و صمد قربان‌زاده با مجموعه «زخم»، که به گفتهٔ خود سعی در تصویرسازی زن از دیدگاه علم روان‌شناسی می‌پردازد، در میان ۵۳ عکاس پذیرفته شده‌ حضور دارند. 

اما در بخش دیگر یعنی نمایشگاه مستقل گالری‌ها نیز مجموعه‌ عکس‌های ۱۴ عکاس ایرانی، که به عنوان برگزیدگان هشتمین شمارهٔ فصل‌نامهٔ تخصصی بین‌المللی PIX معرفی شده‌ بودند، به میزبانی انیستیتو گوته از ۲۹ شهریورماه تا ۱۶ مهرماه ۹۲ در دهلی برپا شده است. آزاده اخلاقی، کاوه بغدادچی، بابک کاظمی، داریوش کیانی، رضا ناجی، علی ناجیان و رامیار منوچهرزاده (مجموعه مشترک)، مجید سعیدی، مهرداد عسگری طاری، مهدیه می‌رحبیبی، آرش فشارکی، عطا محمدی، نیکو ترخانی و غلامرضا یزدانی عکاسان برگزیدهٔ هیات ارزیابی و سردبیران مجلهٔ PIX برای شمارهٔ ویژهٔ ایران هستند. گفتنی‌ست نمایشگاهی شامل منتخبی از برخی فریم‌های این مجموعه آثار تابستان امسال در گالری محسن تهران به نمایش درآمدند و سپس در قالب هشتمین شماره مجله بین‌المللی عکاسی PIX نیز به چاپ رسیدند. 

همچنین در یکی از برنامه‌های جانبی دوسالانهٔ دوم عکس دهلی مجموعه عکس‌هایی از شادی قدیریان، گوهر دشتی، عباس کوثری، سعید عامری، امیرعلی قاسمی، فرانک رضایی، علیرضا فانی، احسان بهمنش، عارفه ریحانی با گردآوری رضا کارفر به صورت اسلایدشو ارائه شده است. به گفتهٔ رضا کارفر این نمایش ویژه با عنوان «هشت» و به یاد صادق تیرافکن، هنرمند فقید ایرانی که بهار امسال درگذشت، شکل گرفته است. 

شایان ذکر است در دومین دوسالانه بین‌المللی عکس دهلی‌نو ۲۳۴۹ مجموعه عکس از ۹۰ کشور دنیا به رقابت پرداختند که نهایتا ۵۳ مجموعه در بخش اسلایدشوی دیجیتالی و ۴۱ مجموعه نیز در بخش عکس‌های چاپی مورد پذیرش داوران این دوسالانهٔ غیررقابتی قرار گرفتند. بخش عکس‌های چاپی این دوره با موضوع «Grace» برگزار شده است و تمامی مجموعه‌های راه‌یافته به این بخش به نوعی با این تم در ارتباط هستند.