نمایشگاه انفرادی عکس‌های بهنام ذاکری با عنوان «ابتدا به ساکن» از ۲۰ مهرماه ۹۲ در نگارخانهٔ گرمساری بندرعباس برپا می‌شود. 

بهنام ذاکری در این نمایشگاه ۱۰ عکس سیاه و سفید در ابعاد ۶۰×۹۰ سانتیمتر را به نمایش می‌گذارد. در بخشی از بیانیه عکاس درباره این نمایشگاه آمده است: «قاب‌هایی که می‌بینید مکان‌نگاری‌هایی است از جایی که من تمام دوران زندگی‌ام را در آن‌جا سپری کردم. روایتی بدون شروع و پایان، بدون ابتدا و انتها و بدون هرگونه داستان‌گویی صرف. 

روایتی ازمکانی که تخیل و رویاهای مرا با خود درگیر کرد و تنها به وسیلهٔ عکاسی می‌توانستم این مکان‌ها را برای همیشه در آرشیو خود داشته باشم تا زمان، این عنصر بی‌رحم که به سرعت همه چیز را یا به تغییر وا می‌دارد یا آن‌را به دست فراموشی می‌سپارد نتواند مانع ارتباط بین دنیای سال‌ها پیش من با دنیای عکاسانهٔ امروز من باشد.» 

بهنام ذاکری متولد بهمن ۱۳۶۹ در میناب و هم‌اکنون در حال تحصیل در رشتهٔ مهندسی صنایع است. وی که عکاسی را از سال ۸۹ به صورت تجربی آغاز کرده یکی از اعضای انجمن عکاسان استان هرمزگان است. حضور در چندین نمایشگاه گروهی و جشنواره‌های داخلی در کارنامهٔ این عکاس هرمزگانی دیده می‌شود. 

افتتاحیه: شنبه ۲۰ مهرماه سالجاری – ساعت ۱۸
نمایشگاه تا ۲۵ مهرماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ ادامه دارد. 
نگارخانهٔ گرمساری، بندرعباس، خیابان آیت‌الله غفاری، فرهنگسرای طوبی