نمایشگاهی از عکس‌های رکسانا فاضلی با عنوان «میکرو خیابان» با موضوع نگاهی جزئی‌نگر به خیابان‌های شهر از جمعه سوم آبان در گالری آتبین برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه تعداد ١٨ عکس در اندازه‌های مختلف چون ١٠٠×٧۵، ۵٠×٧٠ و ٣٠×۴٠ سانتی‌متر به صورت چاپ روی بوم و کاغذ عکس ارائه شده است. به گفتهٔ دست‌اندرکاران نمایشگاه، رکسانا فاضلی در این مجموعه سعی دارد با نگاهی مستند روایت متفاوتی از خیابان‌های شهر داشته باشد. 

وی دربارهٔ عکس‌های این نمایشگاه معتقد است: «زمانی ‌که عکاسی مستند اجتماعی می‌‌کنم می‌توانم وارد حریم شخصی‌ انسان‌ها شوم و آن‌ها را بیشتر درک کنم. حال اینکه این‌بار من نه داستان زندگی‌ انسان‌ها را روایت می‌‌کنم، بلکه اشاره می‌‌کنم به دنیای زیر پای آن‌ها. دنیایی مملو از تصویر، تصاویر موجودات خیالی که از لکه‌ رنگ‌های خطکشی‌ خیابان و جای پا و زباله‌های خیابانی به وجود آماده و هرچند چرک‌مرده و پاخورده است ولی‌ دیدن انتزاعِ رنگ و تصویر در آن خالی‌ از لطف نیست.» 

رکسانا فاضلی متولد ۱۳۵۵ در لندن و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ عکاسی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در سال ۸۲ است. فعالیت به عنوان عکاس آزاد مستند اجتماعی، همکاری با آژانس‌های خبری بین‌المللی، حضور در نمایشگاه‌های گروهی عکاسی در کشور و کسب جوایزی چون جایزهٔ نخست جشنوارهٔ ناصر خسرو قبادیانی در کارنامهٔ وی دیده می‌شود. 

نمایشگاه تا ۱۴ آبان‌ماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر است. 
گالری آتبین، خیابان ولیعصر، ضلع جنوبی چهارراه پارک‌وی، خیابان خاکزاد، پلاک ۴۲