نمایشگاهی از جدید‌ترین آثار غزاله هدایت، که با تکنیک‌های ترکیبی هنری خلق شده‌اند، تحت عنوان «پوسته» به میزبانی گالری طراحان آزاد برپا شده است. 

  در این نمایشگاه که بر پایهٔ عکس و عکاسی شکل گرفته ۳۰ اثر در ابعاد مختلف ۲۰×۲۰، ۳۰×۳۰ و ۱۰×۱۰ سانتیمتر برای بازدید عموم عرضه شده است. غزاله هدایت در توضیحی برای این آثار می‌نویسد: «نمی‌دانم، این‌ها شاید آن سوی پوست من‌اند، شاید خراشی‌اند تا کمی آن طرف‌تر را ببینم. شاید تنی، دلی، پوستی که به جایی نرسید و در خودش ماند.» غزاله هدایت در این مجموعه آثار همانند نمایشگاه‌های قبلی خود به دنبال ترکیب عکاسی با مدیوم‌های دیگر بیان هنری برآمد است. 

   غزاله هدایت متولد ۱۳۵۸ در تهران و دارای مدرک کار‌شناسی عکاسی از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و مدرک کار‌شناسی ارشد هنرهای جدید از انیستیتوی هنر سانفرانسیسکو است. عکس‌ها، ویدئوآرت‌ها و چیدمان‌هایی از وی در نمایشگاه‌های فردی و گروهی زیادی در تهران و کشورهایی چون کویت، امریکا، استرالیا، سویس و فرانسه به نمایش درآمده است. همچنین سابقهٔ تدریس عکاسی و نقد و تجزیه تحلیل آثار هنری در دانشگاه‌ هنر تهران، دانشگاه آزاد، دانشگاه الزهرای تهران و موسسهٔ ماه مهر در کارنامهٔ حرفه‌ای وی به چشم می‌خورد. 

نمایشگاه تا ۱۴ آبان‌ماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
روزهای پنجشنبه گالری تعطیل است. 
گالری طراحان آزاد، میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس، شمارهٔ ۵