آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» دورهٔ جدید دوره آموزشی «عکاسی تئاتر» را از سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۹۲ به صورت کلاس حضوری توسط رضا موسوی برگزار می‌کند. 

    آشنایی با عکاسی تئاتر و اهداف و کاربرد‌ها، موقعیت جهانی عکاسی تئا‌تر، گفتگو پیرامون ویژگی‌های این گرایش از عکاسی، آشنایی با عکاسی هنرجویان و گرایشات تصویری آن‌ها، تکنیک‌های عکاسی صحنه و پشت‌ صحنه، اصول ترکیب‌بندی در نمایش، اجرای پرفورمنس در محل کلاس، بررسی و تحلیل عکس تئا‌تر، عکاسی گروهی از یک نمایش حرفه‌ای در حال اجرا و بحث در مورد روش‌های ارائهٔ عکس و چگونگی برگزاری نمایشگاه عکس‌های تئا‌تر از جملهٔ مباحث مطرح در این کلاس خواهد بود. 

   مدرس این دوره رضا موسوی، از عکاسان باتجریهٔ تئاتر در ایران، است. گفتنی‌ست آثار ۱۴ نفر از هنرجویان اولین دورهٔ این کلاس به سی و یکمین جشنوارهٔ تئاتر فجر راه یافت و تعدادی از هنرجویان این دوره گروه هنری میزانسن را تشکیل داده‌اند. 

   کلاس «عکاسی تئاتر» یک روز در هفته (روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰) در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود و شهریهٔ آن ۲۸۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به حضور در این کلاس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به اینجا مراجعه و یا از طریق شماره تلفن ۸۸۱۰۶۱۴۲ هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با دفتر آموزشگاه تماس بگیرند. 

   «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» در حال حاضر علاوه بر دورهٔ «عکاسی تئاتر» کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی حضوری دیگری را نیز برگزار می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامهٔ کامل این کلاس‌ها به اینجا مراجعه کنند.