همزمان با روز جهانی معلولین، نمایشگاه عکس یونس جلفایی آذر با عنوان «هاوار» ۱۲ آذرماه ۹۲ به میزبانی گالری سوره واقع در پردیس سینمایی بهمن سنندج (وابسته به حوزه هنری کردستان) برگزار می‌شود. 

   این نمایشگاه با ۳۰ قطعه عکس در ابعاد ۵۰×۷۰ سانتیمتر به صورت سیاه و سفید برپا می‌شود که مجموعه‌ای از پرتره‌های معلولین ذهنی و جسمی است که در مدت یک سال از مراکز نگهداری معلولین در مهاباد، کرج و سنندج عکاسی شده و با هدف بیان زوایای پنهان و احساسات درونی این افراد و شناساندن این طیف از جامعه به دیگران به نمایش در می‌آید. به گفته‌ی عکاس «هاوار» در واژگان کردی به معنی فریاد است و در مکالمات روزمره مردم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. هاوار برای پناه جستن به خدا، هاوار از دست زمانه، هاوار از دست کسی و گاه فراتر از اینها هاوار صدای عده‌ای می‌شود که بی‌صدا مانده‌اند. 

یونس جلفایی آذر متولد سال ۱۳۵۶ و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی در رشتهٔ کشاورزی است. کسب مدرک عکاسی از انجمن سینمای جوانان ایران و گواهینامهٔ ایتالیایی TUV در زمینهٔ نورپردازی و ژست‌های عکاسی، حضور در نمایشگاه‌های گروهی و جشنواره‌های عکاسی داخلی و خارجی از جمله فعالیت‌های وی در زمینهٔ عکاسی محسوب می‌شود. 

نمایشگاه تا ۱۶ آذرماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
گالری سوره، سنندج، ابتدای خیابان فردوسی، پردیس سینمایی بهمن