اجرای ویژه نمایش «معمای مطربان پریشان» به کارگردانی کوروش زارعی برای عکاسان و خبرنگاران عصر جمعه ۲۲ آذرماه ۹۲ در تالار اندیشهٔ حوزه هنری برپا می‌شود. 

   «معمای مطربان پریشان» نوشتهٔ یاسین حجازی است و توسط کوروش زارعی، مسوول دفتر نمایش «بچه‌های مسجد» وابسته به حوزه هنری، کارگردانی شده است. همچنین فرزاد معافی به عنوان طراح صحنه، علی افسری در تولید موسیقی و حمیدرضا افسری در سمت تهیه کنندگی با این نمایش همکاری دارند. 

   کوروش زارعی، کارگردان این برنامه، در توضیحی درباره داستان نمایش تازه‌اش به وبسایت حوزه هنری می‌گوید: «قصهٔ نمایش این گونه است که کاروان اسرای کربلا وارد شام شده است و یزید جشن بسیار بزرگی ترتیب داده و سه تا از بهترین مطرب‌های شام را دعوت کرده که این جشن را برپا کنند. در شور و هیجان جشن، سر به نیزه‌شده‎ی امام حسین (ع) سوره کهف می‌خواند و مجلس به هم می‌ریزد و سر دستهٔ سه مطرب از مجلس بیرون می‌آید و می‌گوید دیگر حاضر نیست این کار را ادامه دهد.» 

  طبق اعلام روابط عمومی حوزهٔ هنری حضور برای تمامی عکاسان علاقه‌مند به عکاسی از این تئاتر که ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۲ آذرماه ۹۲ در محل تالار اندیشهٔ حوزه هنری به نشانی تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، روبروى دانشگاه امیر کبیر، ساختمان اصلی حوزه هنرى سازمان تبلیغات هنرى اسلامى برپا خواهد شد آزاد است و برای این منظور نیازی به ثبت‌نام و هماهنگی قبلی نیست.