انجمن اسلامی دانشجویان پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با همراهی انجمن های علمی دانشجویی نقاشی، مجسمه‌سازی، شهرسازی و ارشد معماری در نظر دارند، عصر یکشنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۲ نشستی تخصصی با موضوع هنر چیدمان و طراحی محیطی در محل تالار آوینی پردیس هنرهای زیبا برگزار کند. باربد گلشیری، ندا رضوی پور و نگار فرجیانی سه تن از هنرمندان فعال در این عرصه، طی این نشست به معرفی و ارائهٔ آثار خود در حوزهٔ چیدمان خواهند پرداخت.

   باربد گلشیری، متولد ۱۳۶۱، مدرک کارشناسی در رشتهٔ نقاشی را از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد دریافت کرده است. وی ایده‌های خود را تاکنون در زمینه‌های متفاوت هنری از جمله عکس، چاپ، چیدمان، ویدئو و نقدنویسی اجرایی کرده است. آثار وی در نمایشگاه‌های بسیاری در سطح ایران و جهان به نمایش در آمده است. از جملهٔ آثار وی می‌توان به «کورا; فراز و فرود اپلستیسیزم» و «جمود برنامهٔ درسی» اشاره کرد.

    ندا رضوی‌پور، متولد ۱۳۴۷، مدرک کارشناسی را از دانشکدهٔ هنرهای تجسمیِ دانشگاه سوربن دریافت کرده و کارشناسی ارشد خود را در رشتهٔ فضاسازی و طراحی صحنه در مدرسهٔ عالی هنرهای تزئینیِ پاریس گذرانده است. این هنرمند در زمینه‌های هنر محیطی، پرفورمنس، عکاسی، طراحی صحنه، نقاشی، ویدئوآرت و چیدمان فعالیت داشته است. از پروژه‌های وی می‌توان به «سرشماری» و «سلف سرویس» اشاره کرد.

    نگار فرجیانی، متولد ۱۳۵۶، دانش‌آموختهٔ گرافیک در دانشگاه تهران، سال‌هاست در حوزه‌های مختلف شامل نقاشی، رسانه و نمایشگاه‌گردانی به فعالیت مشغول است. همچنین نمایشگاه‌های بسیاری در ایران و جهان میزبان آثار وی بوده است. پروژه‌های «ساخت چین» و «رژهٔ حشره» از آثار برجستهٔ وی در این حوزه به شمار می‌آید.

    روابط عمومی هیئت برگزار‌ی اعلام کرده است که با برپایی این نشست و سایر نشست‌های مرتبط با حوزهٔ هنر چیدمان و طراحی محیطی در نظر دارند زمینه را جهت انتشار اولین فراخوان طراحی محیطی در پردیس هنرهای زیبا فراهم کند.

    این نشست روز یکشنبه ۲۴ آذرماه ۹۲ از ساعت ۱۵ در تالار شهید آوینیِ پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شایان ذکر است شرکت در این جلسه برای همهٔ علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.